У МОЗ розповіли, на що частіше скаржаться українці по коронавірусній "гарячій лінії"

За останні два тижні на контакт-центр МОЗ щодо пандемії коронавірусу надійшло 37 тисяч дзвінків

У МОЗ розповіли, на що частіше скаржатьс…
Фото: pixabay

Про це розповів заступник міністра охорони здоров'я з питань цифрового розвитку Ярослав Кучер під час брифінгу, передає Depo.ua.

"За два тижні роботи операторів ми зрозуміли, що щодня необхідно покращувати роботу, змінювати алгоритми, стежити за якістю відповідей та консультувати так само наших операторів щодо новин, які щодня з'являються у нашій сфері", – пояснив Кучер.

За його словами, наразі в контакт-центрі працюють близько 150 операторів. Вони пройшли спеціалізоване навчання за методом роботи, реєстрації звернень та надання вичерпних відповідей громадянам.

Як вказується, найчастіше на гарячу лінію українці звертаються з приводу:

  • комунікації з сімейними лікарями і підписання декларації,
  • діагностики і направлення на неї,
  • результатів тестування,
  • амбулаторного лікування,
  • безкоштовних ліків і тестування,
  • порядку самоізоляції і подорожей за кордон.

Кучер додав, що найбільше число звернень на гарячу лінію зафіксовано в Київській області – 18%, Києві – 14%, Дніпропетровській області – 9,6%, Харківській області – 6% і Черкаській області –  5,3%.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, які області України потерпають від коронавірусу найбільше.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"