Телеканал "Еспресо" почав роботу в новому дизайні і форматі

Сьогодні, 28 березня, телеканал "Еспресо" розпочав мовлення у форматі інформаційного марафону

Оновлені логотип і графіка, нові ведучі, рубрики і перехід в режим нон-стоп. Канал повернувся в інформаційний формат, адже сьогодні глядачам не вистачає якісної, об'єктивної та збалансованої інформації, таких новин, які важливі і необхідні кожному українцю.

Телеканал "Еспресо" почав роботу в новому дизайні і форматі - фото 1

"Еспресо" з самого початку був новинним каналом. Ви пам'ятаєте слоган "Завжди новини". Ми ставили собі за мету, щоб в ефірі завжди були новини. Ми зробили певний експеримент, коли відійшли від новинного формату, але потім зрозуміли, що внаслідок цього не встигаємо розповісти людям все, що хотілося б. Саме тому ми повернулися в абсолютно новинний інформаційний формат ", - розповідає головний редактор Василь Рябчук.

Інформаційне мовлення телеканалу істотно збільшено. Тепер з 6:55 до півночі "Еспресо" видаватиме щось нове.

Василь Рябчук розповідає, що від інших інформаційних каналів "Еспресо" буде відрізняти особливий український погляд на події, що відбуваються.

"Саме таким є наш новий слоган:" Український погляд на світ ". Ми відстоюємо інтереси держави, а тому розповідаємо новини, які стосуються в першу чергу України і українців. Команда "Еспресо" ставить перед собою завдання дати правильний вектор, дати людям можливість зрозуміти , що насправді відбувається в країні і в світі", - продовжує головний редактор.

На телеканалі з'явилися нові обличчя - це Тетяна Чудаковская, Олег Білецький, Мирослава Барчук, Сергій Чернишов та інші досить відомі ведучі та журналісти.

І це не всі зміни - "Еспресо" оновив логотип і ефірну графіку. Новий логотип став більш динамічним і яскравим, але залишився у звичній для глядача кольоровій гамі.

"Варто зазначити, що ми вивели букву "Е". Помістили в прапорець і тепер вона працює як піктограма. Оновлене лого символізує швидкість, блискавичну швидкість, властиві новинному телеканалу, який завжди і за будь-яких умовах намагається першим донести інформацію до глядача. Символізує рух. Адже ми ростемо і розвиваємося ", - говорить арт-директор телеканалу Марія Гостєва.

Варто відзначити, що ефір інформаційного марафону почався в новій студії, при оформленні якої було використано високотехнологічне обладнання. "Робот" сам може регулювати рівень освітлення. Своє індивідуальне оформлення отримали програми, випуски новин.

"Український погляд на світ! Саме цей слоган вплинув на оформлення "Еспресо ". Вперше в історії українського телебачення новини оформляються в сучасному національному стилі. Особливо увагу варто звернути на музичне оформлення. Нова музика містить в собі світлу енергію, впевнений рух вперед до змін до краще, і головне - це українське коріння", - продовжує Марія Гостєва.

До речі, музику для "Еспресо" написав культовий український рок-гурт "Брати Гадюкіни". Як зазначили автори, вперше за 20 років у них замовили музику для новин з сопілкою.

"Еспресо" істотно змінився. І це варто побачити!

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme