Свобода від утилітарності: Кому потрібні вогнемети від Ілона Маска

Лише за добу Ілон Маск примудрився отримати $3.5 мільйони від покупців вогнеметів, які "оживлять вечірку"

Свобода від утилітарності: Кому потрібні…

Проект народився радше як жарт. Спершу Маск, застрягши в дорозі, надумав створити Boring Company для спорудження мережі підземних тунелів. Мовляв, так американці зможуть швидко дістатися у будь-яку точку мегаполісу. Натомість почав з кепок. Аж потім заклався: як продасть 50 тис. кепок за $20, презентує власний вогнемет.

І от, виконав умову.

"Я хочу, щоб було ясно. Вогнемет - це супержахлива ідея. Однозначно, не купуйте жодного. Якщо, звичайно, ви не хочете повеселитися", - анонсував Маск в Instagram новий проект.

Втім, шанувальники купили. Сім тисяч любителів веселитися придбали, здавалося б, непотрібну, але прикольну річ за $500 всього за 24 години. За наступну добу їхня кількість виросла до десяти тисяч.

Вогнеметам вже придумали призначення: мовляв, за допомогою них, співробітники SpaceX будуть оборонятися від агресивних прибульців під час далеких подорожей.

Хоча влада Каліфорнії погрожує заблокувати продажі небезпечної іграшки, вогнемети продовжують розлітатися у шаленому темпі.

І можна скільки-завгодно гиготіти і стібатися, як це робить цілий ряд ЗМІ, але фактом залишається те, що Маск знову примудрився заробити чималу суму на абсолютно неутилітарній речі. І спрацювало тут два фактори.

По-перше, завдяки навіженим ідеям Маск здобув армію шанувальників по всьому світу. Проекти винахідника щодо безпілотних авто і колонізації Марсу надто вже ефектно ламають рамку навколо картини світу, тому не можуть не заворожувати. Коли ж ти сам став кумиром, будь-яку твою пропозицію сприймають позитивно.

А по-друге, зіграло вміння вгадувати потреби групи людей, яку чимало маркетологів просто не бажають помічати - дорослих дітей, в пріоритеті яких купувати цікаве, а не потрібне.

І хоча про інфантильність нового покоління вже написали стоси статей, встигли змиритися і навіть запропонували розширити підлітковий вік до 24 років, у явищі бачать якесь стихійне лихо і привід хапатися за голову.

Між тим, "вічна дитячість" - одна з характеристик творців нової технологічної ери, коли речі виходять з рамок утилітарності і створюються, "бо цікаво". Ігри розуму стають новим трендом. Адже аби справді здійснити нову технологічну революцію, потрібен розум, звільнений від рамок. І люди, які залюбки купують вогнемет, не знаючи, де його застосують.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme