ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

"Справжнє пекло" з квитками: Як "Укрзалізниця" сіла в калюжу і роздратувала українців

Вже другий день українці виказують у мережі своє незадоволення ситуацією, яка склалася в "Укрзалізниці"

Depo.Життя
5 грудня 2018 12:00
ФОТО: depo.ua

Depo.ua прослідкував, що ж говорять користувачі "Укрзалізниці", а точніше її послуг, у мережі.

Вчора, 4 грудня, в "Укрзалізниці" заявили про те, що навантаження на сервіс booking.uz.gov.ua зросло у 6 разів, тому сталися значні збої.

"У зв'язку із збільшенням у 6 разів навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua, фахівцями Укрзалізниці вживаються заходи для забезпечення коректної роботи сервісу. Зокрема, для забезпечення проведення клієнтських платежів. Укрзалізниця просить клієнтів з розумінням ставитися до ситуації, що склалася.

Наразі для стабілізації роботи системи накладено обмеження у 140 сесій на секунду,необхідне, зокрема, для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів. Найближчим часом, у міру стабілізації ситуації, обмеження будуть зняті.

Укрзалізниця, як і повідомлялося, почала відкривати продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня. На даний момент відкрито продаж квитків на 70% цілорічних поїздів. На решту поїздів продаж буде відкрито найближчим часом.

Після реалізації усіх квитків на цілорічні поїзди Укрзалізниця розпочне призначення додаткових поїздів на період Новорічних та Різдвяних свят.

Просимо вибачення у пасажирів за тимчасові незручності", - йдеться в офіційній заяві на сайті "Укрзалізниці".

Проте незручностей зазнали не тільки ті пасажири, які воліли придбати квитки онлайн, а й звичайні українці, що звернулися до кас залізничного вокзалу по всій Україні.

Сотні обурених українців почали писати про жахливу роботу "Укрзалізниці" в мережі.

Нагадаємо, "Бориспільський експрес" знову зламався (ФОТО).

Більше актуальних новин читайте на Depo.Життя