Штучний інтелект навчили прогнозувати "гарячі" суперечки в інтернеті

Фахівці Корнуелльського університету (США), підрозділу Google Jigsaw та фонду Wikimedia створили алгоритм, який сканує обговорення в інтернеті і визначає, чим вони закінчаться – брутальною сваркою або ввічливою бесідою

Систему тренували і тестували на обговореннях статей "Вікіпедії", де редактори обговорювали, зокрема, внесення правок у матеріал і необхідність в більш достовірних джерелах, повідомляє Depo.ua з посиланням на The Verge.

Система була запрограмована шукати в обговоренні певні ознаки, які, згідно з дослідженнями, демонструють зв'язок з тоном спілкування.

Приміром, якщо обговорення проходить добре, то в ньому зустрічаються вирази подяки та вітання. Активно використовується слово "будь ласка". Все це створює дружню атмосферу і емоційний буфер між учасниками бесіди, в якій кожен може визнати свою неправоту, зберігши обличчя.

З іншого боку, тривожні знаки, що говорять про потенційний конфлікт, включають в себе наявність повторюваних прямих питань ("Чому відразу про це не згадується?", "Чому ти не подивився на це?") і використання займенників другої особи ("Твої джерела не важливі"), особливо якщо вони зустрічаються у перших репліках бесіди.

Щоб оцінити загальну "токсичність" розмови дослідники використовували перспективний API компанії Google – інструмент з штучним інтелектом, який намагається оцінити, наскільки доброзичливим, нейтральним або агресивним є текст.

По закінченні періоду тренування алгоритм міг передбачити результат бесіди в 65% випадків. У той же час, люди поки виконують це завдання краще, вдало пророкуючи розвиток обговорення у 72% випадків.

Вченим ця робота свыдчить про те, що вони знаходяться на вірному шляху до створення бота, який зможе втручатися в потенційно "гарячі" суперечки в мережі.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme