UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Освітній омбудсмен назвав проблеми шкільної освіти, які оголив жорсткий карантин

Після введення жорсткого карантину і запровадженого дистанційного навчання оголилися три головні проблеми української шкільної освіти
 

 Про це розповів освітній омбудсмен Сергій Горбачов в інтерв’ю "Главкому", передає Depo.ua.

За його словами, служба освітнього омбудсмена провела опитування після першого місяця карантину і виділила три головні проблеми.

"Перше – технічне забезпечення. Якісний інтернет, сучасна техніка, яка дозволяє використовувати можливості цифрових технологій. Цього дуже не вистачає. Друге – зміст освіти. Наразі учні перенавантажені купою другорядної розпорошеної інформації з багатьох предметів, яка просто забирає ресурс пам’яті і не дозволяє створити цілісну картину світу. На жаль, наразі зміст освіти не відповідає вимогам сучасного світу. З цим треба працювати", – визнає омбудсмен.

Також Горбачов звернув увагу на психоемоційну неготовність до дистанційного навчання.

"Виявилося, що ані діти, ані вчителі, ані батьки були не готові до таких викликів. І це цілком очікувано, бо, на мій погляд, мало уваги приділяється питанням мотивації навчання, формування ціннісного ставлення до знань, до опанування компетенціями. А в умовах карантину ці проблеми просто загострилися і все суспільство побачило те, що освітяни бачили вже давно", – сказав омбудсмен.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що учні, їхні батьки та інші законні представники не зобов’язані подавати до закладу загальної середньої освіти документальні підтвердження щодо стану здоров’я учнів для продовження навчання після самоізоляції. 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"