Названі найкращі прес-служби року

Журналісти визначили найкращі прес-служби минулого року

За підсумками голосування журналістів у конкурсі PRESSZVANIE найбільш відкритими і комунікабельними компаніями за 2015 рік були визнані:

 ДТЕК — перше місце;

СКМ — друге місце;

Укртелеком — третє місце.

Голосування проходило в рамках іміджевої номінації "ргеѕѕЗНАНИЕ", співорганізатором якої є MMR. В рамках номінації оцінювались прес-служби приватних і державних компаній всіх галузей економіки, а також державні служби.

Названі найкращі прес-служби року  - фото 1

"Для прес-служби ДТЕК це вже друга нагорода, але її цінність від цього не менше. Ми дійсно намагаємося робити свою роботу якнайкраще і щиро вдячні вам за високі оцінки. Відкрите голосування та спілкування на конкурсі – відмінна можливість отримати зворотний зв'язок від журналістів і колег. Ми вдячні організаторам PRESSZVANIE за таку можливість та використовуємо її для того, щоб розвиватися далі, підвищувати свій професіоналізм і ефективність комунікацій компанії", – коментує директор з корпоративних комунікацій ДТЕК Ірина Ковальчук.

Основними критеріями оцінювання прес-служб були: інформаційна відкритість, якість контенту, ефективність комунікацій, організація заходів. Номінантів оцінювали журналісти і редактори ділових і суспільно-політичних ЗМІ України.

Названі найкращі прес-служби року  - фото 2

"Нинішній час голосно вимагає відкритості і чесності комунікацій в бізнес-співтоваристві. Саме життя змушує вчитися новим ефективним підходам та технологіям в умовах побудови репутаційної економіки. Конкурс PRESSZVANIE допомагає знаходити цікаві рішення та кращих виконавців актуальних вимог часу", – зазначив представник Наглядової Ради конкурсу, Генеральний директор видавництва "Бліц-Інформ" Володимир Чеповий.

Згідно з методологією конкурсу, компанія-переможець минулого року "Київстар" не брала участь у рейтингу. Підрахунок голосів проводив офіційний аудитор конкурсу –компанія PwC Україна.

Результати голосування знаходяться у відкритому доступі на сайті конкурсу в розділі Результати.Фотографії можна подивитися на facebook-сторінці PRESSZVANIE.

Довідка:

PRESSZVANIE — це щорічний конкурс журналістів, в якому журі — лідери бізнесу та редактори провідних видань — оцінюють роботу журналістів і редакторів, що працюють у ділових і суспільно-політичних друкованих, інтернет-виданнях та інформагентствах, а також позаштатних журналістів. Інтерактивне голосування відбувається в реальному часі на сайті конкурсу.

 Оргкомітет конкурсу: MainstreamCommunication& Consulting.

Компанії-партнери конкурсу: Смарт-Холдинг,Метінвест, Одеський припортовий завод, ДТЕК.

Юридичний партнер: Астерс.

Інформаційні партнери: телеканал «Україна», "Сьогодні Мультимедіа", газета "Бізнес", "Ділова столиця", ІА "Українські новини", ЛІГА.netтелеканал "Бізнес", Перша Шпальта, Детектор медіа.

Експертний партнер: PwC Україна.

Партнери фіналу:Хортиця, ПрироднеДжерело, PepsiCo.

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme