Миколаївські стивідори мітингують, щоб не платити в бюджет, - Козонак

Мітинг портовиків біля Міністерства інфраструктури був організований приватними стивідорними компаніями Миколаївського МТП, які чинять опір переводу на нові умови роботи в порту

Про це заявив в.о. начальника Миколаївського філіалу Адміністрації морських портів України Віктор Козонак.

"На початку цього року було прийнято постанову Кабінету міністрів, згідно з яким всі оператори повинні працювати за договором надання спецпослуг і по ньому повинні сплачуватися всі портові збори. Але частина приватних стивідорів продовжують працювати за раніше укладеними договорами сервітуту і у них плата значно менша, ніж передбачена постановою Кабміну. Сьогодні ми намагаємося цих стивідорів повернути в законне русло і перевести на цей договір. Відповідно, з цим є проблеми, тому що їм доведеться більше платити в бюджет держави. І вони цьому опираються. Тому ситуація, коли хтось заявляє, що він портовик і йому погано, пов'язана тільки з цим питанням", - зазначив Віктор Козонак.

За його словами, серед учасників мітингу, які вимагали в Києві відставки міністра Володимира Омеляна, не було співробітників порту.

"Сьогодні будь-хто може представитися Портовиком, просто, якщо живе біля порту. Але наші співробітники всі на роботі. У мене немає інформації, що від нас хтось поїхав. Я знаю тільки, що приватні стивідорні компанії повезли своїх працівників. Сьогодні в обід я був на території порту з делегацією потенційних інвесторів з Японії і бачив, що порт працює в звичайному режимі: вантажі вантажаться, товарообіг йде. Сьогодні наш порт виконує план на 100,2% ", - підкреслив Віктор Козонак.

Він додав, що проблеми Миколаївським МТП переважно пов'язані з корупцією, яка процвітала на держпідприємстві в колишні роки.

"На сьогодні відповідно до листа Міністерства інфраструктури була проведена перевірка на корупційні дії з пов'язаними особами, коли, наприклад, в підпорядкуванні у батька син і інші родичі. Було виявлено більше 10 таких фактів, матеріали за якими вже направлені до поліції і там по ним далі проводяться дії. Також присутні питання, пов'язані з попереднім керівництвом. Свого часу в порту ними були відчужені певні фонди, вони роздали своїм компанія в оренду, в тому числі за договорами сервітутів, причальні стінки і т.д. Це важкий і довгий процес, за яким необхідно відстоювати свою позицію відстоювати в судах. Тут тільки триває слідство, тому подробиць я розповісти не можу", - зазначив Віктор Козонак.

Координатор руху "Стоп корупція на транспорті" Олександр Захаров пояснює, що за часів президентства Віктора Януковича в усіх портах України були збудовані корупційні структури "під розподіл державних грошей", які займалися високопоставлені портові функціонери.

Як повідомлялося, Миколаївський морський порт в січні-жовтні 2016 року збільшив перевалку вантажів до 18,273 млн т. За даними АМПУ, підприємство збільшило перевалку експортних вантажів на 10,2% - до 13,31 млн т.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme