Після успішного тесту в салоні ми
побачили Олександру, керівника проєкту MyBeauty. Вона домовлялася про зйомку для
YouTube-каналу,
де тестує для сервісу послуги салонів та показує, як усе відбувається.
Користуючись
нагодою, ми розпитали у Олександри про подробиці.
— Які послуги зазвичай тестуєте? — Залежить
від салону краси і від того, які послуги вони пропонують. Ми ходимо і в клініки естетичної
медицини, і до косметологів, а зараз почнуться сезонні послуги. Наприклад, пілінг. Ми можемо
розповісти, які очищення можна або не рекомендується робити в осінній період, на чому
зробити акцент. Ми тестуємо послуги не тільки для YouTube-каналу, а ще говоримо про це в
нашому Instagram. Це як старша подруга, яка дає експертні поради.
—
Ви це робите, щоб познайомити відвідувачів з
чимось новим? — Так, це по-перше. По-друге, показати що пропонують
салони. Може, хтось давно шукав якусь послугу або боїться зателефонувати і дізнатися. А ми 一
ті, хто про все це розповідає і показує на власному прикладі, що це доступно: «Ось, я
прийшла. Дивіться самі, це не страшно. Приходьте теж».
— Розкажіть про найголовнішу зручність користування сервісом.
Чому ним люблять користуватися? — Це економія часу. Ти заходиш на
сайт і в декілька кліків записуєшся в салон краси, який тебе цікавить. Ми економимо час
людини, головний ресурс нашого життя. Запис у нас 24/7. Можна записатися навіть уночі,
раптом щось сталося: зламався ніготь, а у тебе вранці важлива зустріч. Записуєшся через наш
сайт на ранок, приїжджаєш у салон краси і робиш послугу. Також на сайті можна подивитися
ціни, що теж дуже зручно, бо не потрібно нікуди телефонувати. Ти вибираєш салон за районом,
дивишся по ціні (десь комплекс манікюру 500 грн, десь 700 грн), обираєш для себе комфортну
та записуєшся.