Канал "Україна" розпочав активну підготовку грандіозного шоу "Маска"

На каналі "Україна" в самому розпалі підготовчий етап роботи над новим проєктом "Маска". Музичне ігрове шоу з перших хвилин захопить українських глядачів, адже вгадати, хто із знаменитостей ховається під незвичайними костюмами, завдання не з легких навіть для визнаних музичних експертів

Канал "Україна" розпочав активну підгото…

Україна стала 30-ою країною, яка адаптує всесвітньо відомий формат The Masked Singer. Проєкт настільки полюбився глядачам, що в Німеччині готують вже третій сезон шоу, а в США – четвертий. У середньому, кожен епізод проєкту переглянули понад 11 млн американських глядачів. Шоу виходить на популярному телеканалі FOX і під час трансляції майже завжди стає найпопулярнішою праймовою програмою каналу.

За словами директора каналу "Україна" Вікторії Корогод, креативна команда каналу зацікавилася форматом The Masked Singer минулого року. Кілька місяців велися дискусії, як адаптувати проєкт в Україні, щоб наша версія була такою ж видовищною і яскравою, як у США, де проєкт шалено популярний.

"Ми подивилися американську версію і відразу звернули увагу, що шоу надзвичайно барвисте, легке. Та очевидного розуміння того, як його можна адаптувати в Україні, на той момент у нас не було. Хоча запит правовласнику формату, компанії Fremantle, ми відправили. А цього року, перед карантином, я їздила в Німеччину, де якраз йшла активна промокампанія нового сезону The Masked Singer. І я подивилася на це шоу не очима продюсера, а очима потенційного глядача. Воно мене настільки зацікавило, що, повернувшись в Україну, я поділилася своїми враженнями з колегами. Це був той випадок, коли ми вирішили не заходити на 35-й етап якихось дискусій, а в дуже вузькому колі за добу ще раз обговорили формат та прийняли вольове рішення – купувати!" – прокоментувала директор каналу "Україна" Вікторія Корогод.

У компанії Fremantle, що є правовласником формату The Masked Singer, розповіли, що шоу зацікавило відразу кілька українських мовників. Однак саме каналу "Україна" вдалося здобути перемогу в цій конкурентній гонці.

"Ми раді, що нашим партнером по шоу "Маска" у вашій країні став канал "Україна". За право виробляти цей формат в Україні розгорнулася справжня битва між різними мовниками, але саме канал "Україна" з самого початку проявив максимальну рішучість і націленість зробити проєкт, що в підсумку і привело його до перемоги", – прокоментував Тоні Стерн, виконавчий віцепрезидент з комерційних і бізнес питань компанії Fremantle.

Тим часом канал "Україна" активно працює над вітчизняною адаптацією шоу. Наразі йде процес голосових проб, де музичний продюсер і вокальний дизайнер визначають потенціал учасників.

"Очікування у нас дуже амбіційні, – зазначає Вікторія Корогод. – Минулого року канал знову зайшов на територію шоу, тоді ми спробували формат смарт-шоу "Дивовижні люди". А зараз ми дійсно щиро віримо в те, що наше нове музичне шоу допоможе відчути радість життя всім нашим глядачам, буде цікавим і жінкам, і чоловікам, при цьому різним віковим категоріям".

 

 

Довідка про телеканал "Україна"

"Україна" – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2019 року "Україна" впевнено утримує першість серед українських каналів за основними аудиторіями. За аудиторією 18-54 (50 тис.+)* середня частка (shr,%) каналу "Україна" у 2019 році становила 11 %, рейтинг (rat, %) – 1,37%. За аудиторією 18+ (50 тис.+)**: частка – 15,59%, рейтинг – 2,56%. За аудиторією 4+ (Вся Україна)***: частка – 14,82%, рейтинг – 2,32%. Дані дослідження телеаудиторії належать Індустріальному Телевізійному Комітету (ІТК), надані каналом "Україна" за показниками rat%, shr%. Детальніше — в глосарії ІТК.

Загальне покриття телеканалу "Україна" на червень 2018 становить 96,06% всіх домогосподарств України. Передача сигналу здійснюється за допомогою аналогової передавальної мережі, кабельних мереж, мережі цифрового мовлення Т2 і через супутник. В ефірі телеканалу представлені різні жанри телевізійного контенту: інформаційні, інформаційно-аналітичні, суспільно резонансні програми, соціальні ток-шоу, мелодраматичні, комедійні, детективні серіали і фільми, розважальні проєкти, гумористичні шоу, футбольні трансляції. Активно розвивається виробництво власних телепрограм, фільмів і серіалів.

Медіа-холдинг "Медіа Група Україна" об'єднує національний телеканал загального інтересу "Україна", загальнонаціональний інформаційний телеканал "Україна 24", молодіжний телеканал НЛО TV, телеканал  Індиго TV, тематичні канали  "Футбол 1"/"Футбол 2" і "Футбол 3", міжнародні канали Ukraine 1/Ukraine 2 і NLO TV 1/NLO TV 2, телеканали "Донбас", "34 телеканал", "Сигма", медіа-агентство повного циклу "Медіа Партнерство Баінг", оператора супутникового мовлення Xtra TV, ОТТ-платформу OLL.TV, продакшн-компанії "Теле Про" і "Допоможемо ТБ", мультимедійну платформу СЬОГОДНІ – теленовини "Сьогодні", сайт segodnya.ua; кросплатформний проєкт Vogue.UA. Директор "Медіа Групи Україна" – Євгеній Бондаренко. За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до прес-служби ТОВ "Медіа Група Україна": press@mgukraine.com.

Технічні параметри прийому сигналу:

Канал "Україна" Супутник Astra 4A, транспондер В22, частота прийому 12130 MHz, орбітальна позиція 4,8 ° східної довготи, поляризація вертикальна лінійна, символьна швидкість 27500 Мбод, FEC ¾, DVB-S, MPEG2, вид сигналу кодований, умовний доступ viaccess 2.6 (4.0)

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"