Інфлюенсери: Як стати впливовим блогером і скільки можна заробляти

Модне слово інфлюенсер заполонило інтернет і вже здається, що такі люди існували вічно. Ми розберемося у термінології та порозмірковуємо, як можна стати інфлюенсером 

Журналіст відділу «Життя»
Інфлюенсери: Як стати впливовим блогером…
Фото: Pixabay

Depo.ua зібрав інформацію про інфлюенсерів, їхній заробіток та вплив на життя суспільства. 

Хто такі інфлюенсери: Ознаки

Такі поняття як "блогер" та "влогер" давно вплелися у наш світогляд. Поняття "інфлюенсер" трохи молодше, проте засіло у словниках приблизно з 2017-го року і за невеликий проміжок часу стало поширеним. 

Інфлюенсер – це власник блога у Instagram чи на YouTube, який формує уявлення тих, хто на нього підписаний, щодо стилю життя, подорожей, спосіб харчування. Іншими словами, інфлюенсер – це лідер думок. За рекламу у такої людини компанії можуть викладати від 200 до десятків тисяч доларів за пост. При цьому, інфлюенсерами можуть бути як зірки, спортсмени та інші селебрітіс, так і звичайні люди. З часом така людина може мати декілька мільйонів підписників і впливати на інших. 

Інфлюенсери обов'язково мають чималу кількість підписників: від 10 тисяч в Україні (приблизно) і від 50 тисяч у світі. Одним з рекордів інфлюенсер PewDiePie зі Швеції, який на блозі у YouTube, наприклад, у 2016-2017-их роках заробив 12 мільйонів доларів. Наразі у нього 112 мільйонів послідовників. 

У ідеальній картині світу інфлюенсери мають нести зрозумілі та позитивні цінності, це приваблює підписників. У підсумку підписники хочуть бути хоч у чому схожими на своїх кумирів і згодні витрачати гроші на речі, як у лідера думок. Саме завдяки цьому відомі бренди залюбки співпрацюють з інфлуенсерами, адже реклама у них дешевша за зірок, а попит злітає максимально після одного посту чи навіть сторіз у інфлюенсера в блозі. 

Для більшості інфлюенсерів ведення блогу – це робота. Вони ставляться до неї серйозно, адже це дозволяє отримувати чималий прибуток. Хтось винаймає працівників на допомогу, контенмейкерів, а дехто робить усе власноруч. Проте, чим більша кількість підписників, тим частіше потрібно викладати сторіз та фото.

Чесність. Важливий аспект у роботі інфлюенсерів. Дуже важливо розуміти, що якщо хоч раз ви збрешете, то рівень довіри впаде і кількість охоплень та підписників також, відповідно, знизиться. Саме тому більшість серйозних інфлюенсерів вибірково підходять до того, що рекламувати, аби не забруднити своє ім'я. Окрім цього часто користувачі мережі не розрізняють реальність та віртуальний простір і вірять у те, що демонструє їм інфлюенсер. Звісно ж, відомі блогери не підписували договір про те, що будуть показувати усе і часто живуть іншим життям – не тим, яке показують в мережі. 

Отже, аби бути інфлюенсером, слід активно ділитися своїм життям, сповідувати позитивні цінності, ставитися до ведення блогу як до роботи, витрачати по 6-10 годин на день для досягнення успіху та працювати на монетизацію ресурсу. 

Окрім реальних інфлюенсерів, існують і вигадані. Вони не розкривають своє справжнє обличчя, ім'я та сферу діяльності, проте це не заважає їм вливати на людей та бути популярним. Існують навіть мультяшні герої та справжні зірки – співачка з Японії Хацуне Міку.

А це персонаж noonoouri, у якої майже 400 тисяч дописувачів. Її не існує, але вона популярніша за деяких зірок. 

Чому відомі світові бренди обирають для реклами звичайних людей, а не зірок

Цей тренд вже декілька років не втрачає популярності. Річ у тім, що зірки шоу-бізнесу просять більше, але за даними аналітиків, не завжди відоме обличчя, наприклад, у рекламі крему або шампуню є запорукою довіри до бренду та збільшення заробітків. У випадку з інфлюенсерами реклама працює набагато ефективніше, адже блогери ведуть діалог з аудиторією, показують, як користуються продуктом, розповідають не тільки про переваги, а й навіть про недоліки, що підкупає підписників і збільшує довіру до самого інфлюенсера і спонукає придбати продукт. 

Скільки заробляє інфлюенсер в Україні: рейтинг найуспішніших 

В Україні свій діджітал-ринок, тому ціни відрізняються від іноземних. Частіше за все, ті блогери, у яких від 10 до 100 тисяч підписників, рекламують речі чи послуги по бартеру і беруть невелику винагороду – від 100 до 300 доларів за сторіз чи пост. Ті інфлюенсери, які мають від 100 тисяч дописувачів і до декілько мільйонів, беруть речі у брендів безкоштовно і отримують за рекламу від 500 доларів. Щодо максимальних сум за їхні послуги, то тут суми різняться в залежності від інфлюенсера, охоплень його публікацій та рівня "зірковості". 

Існує чимало рейтингів серед інфлюенсерів, які викладають своє життя на YouYube та в Instagram і мають з цього користь. 

Наприклад, мережею гуляє такий рейтинг:

  • Саша Пустовіт
  • Алла Костромічова
  • Аліна Френдій
  • Санта Дімопулос
  • Анна Андрес
  • Марія Гражина Чаплін
  • Євгеній Клопотенко
  • Аліна Байкова
  • Наталія Гоций
  • Валерій Созановський

Як бачимо, тут сусідами є моделі, співачка, кухарі та просто звичайні люди, які зробили ставку на свій блог і заробили статки та популярність.

Окрім цього списку є і альтернативні, у яких можна побачити лікарів, матусь, зірок Тік Току, щасливих дружин.

  • Євген Компаровський
  • Софія Стужук
  • Ліана Сулейманова
  • Юлія Верба
  • Анастасія Стадник

Наразі не секрет, що українські інфлюенсери заробляють менше, ніж їхні закордонні колеги. Для прикладу, якщо український інфлюенсер отримує за рекламний пост 500 доларів, то закордонний колега може отримувати від тисячі і до 10 за одну публікацію. Чому так? Справа не лише у кількості підписників, охопленнях сторіз та постів, а й у ринку. Український діджітал-ринок поки що молодий і лише зростає, але чимало українських інфлюенсерів можуть дозволити собі безбідне життя, займаючися лише своїм блогом. Спочатку блог потребує вкладень, а згодом великої кількості особистого часу, зусиль та повної залученості. Зрештоб українські інфлюенсери, у яких вийшло знайти цікавий формат та робити небанальний контент, можуть заробляти від декількох тисяч доларів до десятків тисяч. 

Як стати інфлюенсером: 10 кроків до успіху 

Декому здається, що стати інфлюенсером – це просто, а гроші, які можна заробляти цією справою, легкі. Проте блогерів мільйони, а великі гроші платять десяткам. Втім, удача може посміхнутися, якщо слідувати кільком порадам. 

1. Оберіть платформу. Це може бути Ютюб, Інстаграм, Телеграм, ТікТок або Твіттер. Дехто веде декілька блогів на різних майданчиках, проте доцільно обрати основний, а інші будуть вже допоміжними.

2. Оберіть свій напрямок. Ви маєте обрати якусь концепцію, яка відповідатиме вашим вмінням, вподобанням. Якщо ви вмієте робити щось незвичайне і робите це гарно – оберіть цю нішу. Якщо у вас є діти, або вважаєте себе гарною дружиною або чоловіком – розповідайте про сімейне життя. Якщо ви багато мандруєте (хоча б по місту чи області), спробуйте розповідати про побачене. 

3. Визначте свою унікальність. Ви маєте продати себе. Тобто, без особливої фішки, таланту або майстерності в чомусь, стати успішним інфлюенсером не вийде. 

4. Розробіть бізнес-план з чіткою стратегією. Усі історії про наївних парубків чи дівчат, які просто завели блог і отримали мільйон підписників, частіше за все, брехня. За успіхом стоїть чітке планування. Ви маєте поставити мету (кількість підписників) і розробити схему публікацій. Наприклад, о 10 ранку щодня ви публікуєте пост із фото, а декілька разів на день заливаєте відео чи фото в сторіз. Аби бути привабливим, вам доведеться часто виходити в прямі ефіри і спілкуватися з дописувачами.

5. Вкладайте гроші та час. Якщо ваш блог існує для вашого вільного часу та розваги, тоді він не набере багато послідовників. Ви одразу маєте усвідомити, що будете витрачати на те, щоб стати інфлюенсером, свій час та гроші. Без цих вкладень, віддачі не буде. 

6. Знайдіть партнера. Частіше успіх приходить до тих, хто готовий розділити свою роботу з партнером. Так буде легше і дві голови принесуть більше прибутку. До того ж така людина допоможе вам слідкувати за всім, вести діалог з вашими дописувачами та не забувати про важливі пункти плану.

7. Займіться аналізом. Навіть якщо ви засмучені результатом ведення блогу, перше, що слід зробити, це не плакати чи кидати цю справу, а проаналізувати кількість приросту підписників, якість охоплення вашої діяльності аудиторією та динамікою у часі. Такий аналіз допоможе творити більш якісний контент та робити це правильно.

8. Спілкуйтеся з підписниками. Це один із найважливіших моментів. Чим більше віддача з вашої сторони, тим більша любов аудиторії. Щоправда, існують і хейтери, на них також не можна не зважати, проте і присвячувати велику кількість уваги не варто. 

9. Не брешіть. Ніхто не просить показувати вас якісь інтимні моменти, проте і брехати не слід. Краще залишити якусь інтригу, ніж брехати підписникам. Втратити людей, які вам вірять, легко і швидко, а ось зібрати армію шанувальників після цього – складніше складного.

10. Міняйтеся та сповідуйте добро. Звісно, можна робити щось однакове протягом тривалого часу, проте це не принесе багато підписників. Так само можна "сколотити" мільйону армію підписників завдяки негативу, проте, як показує статистика, все ж таки позитивні речі, такі як спорт, правильне харчування, материнство, талант – є найпродаванішими та найуспішнішими основами популярного контенту. 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme