Facebook інвестує $300 млн у журналістів

Соціальна мережа Facebook планує інвестувати 300 мільйонів доларів у локальні журналістські програми протягом трьох років

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на CNN.

Компанія зобов'язалася інвестувати ці кошти у "новинні проекти, партнерства і контент". Зокрема, гроші спрямують на фінансування некомерційних журналістських організацій, таких як Пулітцерівський центр і Report for America, а також на гранти для місцевих новинних видань.​

"Ми не хочемо, щоб видавці були залежними від нас, але ми хочемо підтримувати їх", — заявила віце-президентка Facebook з інформаційного партнерства Кемпбелл Браун.

​Цей крок компанія зробила, у складний для місцевих газет та веб-сайтів час, коли медіа стикаються з падінням прибутку і читацької аудиторії через цифрову революцію й глобалізацію, в якій Facebook був передовим, залучаючи мільярди доларів доходів від рекламодавців і широку увагу аудиторій.

​Віце-президентка Facebook додала, що медіа-індустрія переживає новий етап розвитку, і "ніхто з нас не знає, як буде виглядати майбутнє журналістики", але Facebook своїми інвестиціями хоче приєднатися до "пошуку рішення".

Нагадаємо, 14 січня стало відомо, що у Великій Британії організація Full Fact почне співпрацювати з соціальною мережею Facebook у питанні фактчекінгу дописів.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"