Експосол України у Франції розповів, як боровся з Danone

Нещодавно звільнений посол України у Франції Олег Шамшур розповів про роботу українських дипломатів, наслідком якої стала відмова компанії Danone від реклами за участю російського актора, що підтримував терористів на Донбасі, Михайла Пореченкова
 

Експосол України у Франції розповів, як…
Фото: УНІАН

Про це Шамшур розповів у інтерв'ю "Главком", передає Depo.ua.

"Мені особисто і моїм колегам у посольстві було дуже приємно побачити кінцевий результат. Маю на увазі реакцію Danone, а також позитивну реакцію в Україні, в інтернеті та поза ним. Проте я абсолютно не хотів би, аби це сприймалося як результат чи наслідок однієї успішної Twitter-атаки чи вдало сформульованого листа до Danone. Я це розглядаю саме як наслідок нашої системної і достатньо складної, невдячної і, я часто вживаю цей термін, "марудної" роботи, якою доводиться займатися українським дипломатам", – зазначив дипломат.

Він зазначив, що посольство у Франції послідовно застосовує "принцип нульової толерантності відносно будь-яких антиукраїнських проявів".

"Ця лінія нами реалізується через постійний моніторинг медіа та публічного простору, через офіційні звернення: дзвінки, листи, соціальні мережі. Відбуваються інформаційні кампанії із залученням активістів та симпатиків України. Я хочу сказати, що зокрема адресатами звернень посольства і моїх особистих були такі відомі газети як Le Monde, Le Figaro, агентство France Presse, телеканал France 24, ряд провідних компаній та політиків. Звичайно, ми не досягли 100% результативності, треба бути чесним. Однак, принаймні, якщо хтось у Франції свідомо планує поширити неправдиву інформацію про Україну, то він вже подумає, чи варто наражатися на наш хід у відповідь. І я сподіваюся, що він також бере до уваги наявність активної української громади", – сказав Шамшур.

Він додав, що дипломати добилися подібних перемог не тільки у випадку з Danone.

"Враховуючи, що ми обмежені засобами, ми намагаємося виявляти креатив, застосовувати якісь асиметричні методи і, в принципі, це також спрацьовує. Тобто ми досягали позитивного результату не тільки у випадку з Danone. Дуже часто ми опікуємося проблематикою правильного відображення приналежності Криму. Ми попередили чи виправили низку некоректних відображень Криму у французьких медіа та публічному просторі. Це стосується, зокрема, таких "монстрів" як видання Larousse, Natan, France Presse. Про це менше знають, ніж про Danone, але свого часу ми оперативно звернулися до МЗС і до МВС Франції й заблокували спробу Росії використати з пропагандистською метою міжнародний винний фестиваль в Бордо", – розповів дипломат.

Він наголосив, що таких прикладів достатньо багато і результати цієї роботи дипломатів помітні.

"Я далекий від того щоби думати, що тепер наступає нова ера і кожний раз, коли будемо реагувати на подібні проблеми, результат буде позитивним. Але, принаймні, я вже бачу, як поступово ефективність нашої роботи в цьому плані підвищується", – сказав Шамшур. 

Нагадаємо, раніше з'явилася інформація, що актора Пореченкова, який стріляв по українцях на Донбасі, запросили знятися у рекламі Danone для Росії

Згодом, після низки заяв українських дипломатів та критики у соцмережах, компанія Danone вирішила припинити співпрацю із скандальним російським актором Михайлом Пореченковим

11 червня Олега Шамшура на посаді посла України у Франції замінив Вадим Омельченко. Звільнення відбулося у рамках планової ротації українських дипломатів за кордоном. 

Читайте також: Скандал з Порєченковим і Danone: Чому насправді звільнили Олега Шамшура з посади посла у Франції

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme