Батькам в декреті не показувати: Як компанії страждають через дискримінацію

Facebook вляпався у черговий скандал. Цього разу - через рекламу, яку показували не всім користувачам

Батькам в декреті не показувати: Як комп…

Федеральний уряд звинуватив компанію у порушенні Закону про громадянські права. Мовляв, розміщуючи рекламу на платформі, Facebook дискримінує певні соціальні групи, передає Depo.ua із посиланням на The Verge.

Приводом стала подана на минулому тижні скарга Міністерства житлового будівництва і міського розвитку США. Хоча у липні Facebook підписав угоду про те, що зобов'язується усунути можливості для дискримінації, на думку влади країни, виконати обіцянку поки не спромігся.

Власне, йдеться про налаштування для реклами, згідно з якими її не показують певним групам людей. Наприклад, із реєстру можуть виключити користувачів, які, ймовірно, мають особливі потреби. Так, фільтром можуть служити вказані в інтересах "собаки-поводирі", "доступність", "культура людей із порушеннями слуху". Також дискримінуються люди, які, ймовірно, наразі знаходяться у декретній відпустці і зазначають, що цікавляться "турботою про дітей" чи то "батьківством". Свої забобони є у рекламодавців і щодо віруючих людей.

У Facebook натомість стверджують, що у компанії немає місця дискримінації.

"Це суворо заборонено нашою політикою. За останні роки ми зміцнили нашу систему, аби протистояти подібним речам", - заявив спікер компанії Axios.

Наголосив, що Facebook не боїться юридичної відповідальності, адже все робить правильно. При цьому, не факт, що виключені рекламістами люди зрадіють, коли правозахисники наведуть порядок, а реклами в їхніх стрічках стане в рази більше.

Між тим, дискримінація стала страшилкою сучасного бізнесу.

Зокрема, не так давно розгорівся скандал навколо компанії Nike. Чотири колишні співробітниці подали на неї в суд через дискримінацію за статевою ознакою. Жінки стверджували, що їм платять значно менше, ніж чоловікам, які виконують аналогічну роботу. Крім того, чоловіків частіше підвищували.

На днях завершився розгляд справи мусульманської перекладачки Фарах Алхайє проти шведської перекладацької компанії Semantix, пише The New York Times. Суд зобов'язав контору сплатити позивачці $4,5 тис. через те, що представник компанії перервав з нею співбесіду і розпрощався після того, як дівчина відмовилася потискати йому руку.

Алхайє акцентувала, що іслам не дозволяє їй торкатися до сторонніх чоловіків. Натомість думку адвокатів про те, що співробітник і сам зазнав дискримінації і мав право образитися, судді залишили без уваги.

Наприкінці милого року перепало і бренду Jimmy Choo, щоправда, не від суду, а від громадськості. Соцмережі ополчилися через рекламу бренду, у якій Кара Дельвінь гуляє містом у нових туфлях, а чоловіки свистять від захвату. Незважаючи на ярлик "сексизм", ролик залишився у меідапросторі.

А от H&M перепало сильніше. Обурення викликала реклама, в якій чорний хлопчик позує у худі Coolest Monkey in the Jungle (Найкраща мавпочка у джунглях - ред.). Компанію запідозрили у расизмі, а рекламу довелося прибрати.

Втім, деякі публічні скандали на тему дискримінації виглядають дещо гротескно.

Не так давно фешн-блогерка Лотті Л'амур звинуватила той самий H&M у неправильній розмірній сітці, через яку нібито страждають дівчата з неприйняттям власного тіла.

Лотті придбала шорти більшого розміру, а ті виявилися на неї маленькими.

Дівчина поспішила поділитися цим фактом і роздмухати скандал.

H&M у сварку не полізла.

"Наші розміри постійно переглядаються, процес триває", - відписалася компанія у соцмережах.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme