Кримський міст створив загрозу для проходу кораблів, – ЗМІ

Керченський прохідний канал стрімко міліє, що загрожує судноплавству в регіоні

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на Керч.ФМ.

Зазначається, що фактичні глибини акваторії порту Керч-Керченський підхідний канал восени 2015 року дозволяв проводити в порт судна з осадкою до 8 метрів, а в січні 2019 року прохідна осадка суден зменшилася до 4.9 метрів. Причому цей процес плавно розтягнувся у часі, різко активізувавшись після початку будівництва Кримського мосту.

В керченському порту вважають замулювання каналу природним процесом.

Там стверджують, що ще до окупації Криму Росією замулювання каналу періодично давало про себе знати, але його очищення було дуже рідкісним і дорогим заходом. Ситуація компенсувалася повільним процесом замулювання.

Але після початку будівництва Кримського мосту в кінці 2015 року замулювання стрімко зросло. Портовики кажуть, що це через зміни гідродинаміки в Керченській протоці. Потік води з Азовського моря виносить пісок і мул, який не може повністю пройти повз опори мосту. Створюється ефект "гребінки". Потік води прагне обійти міст і мул заноситься в акваторію Керченської бухти, яка починає активно міліти.

"В принципі, якщо регулярно чистити канал, то судноплавство можна врятувати. Однак цей ефект також спостерігається в самій Керченській протоці. За останні роки там одразу кілька суден сіли на мілину на фарватері з Кавказької сторони в тих місцях, де раніше вони вільно проходили", - зазначають експерти.

Нагадаємо, 28 січня кримські ЗМІ повідомили, що на автопідходах до Кримського мосту штучно створені насипи обвалилися через снігопади.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна