Бейонсе не дотягує до звання "ікони моди"

Незважаючи на всезагальну любов і шану перед її особою, у Бейонсе не вистачає впливу в модній індустрії

Бейонсе не дотягує до звання "ікони моди…

Це констатувала одна із найсміливіших і впливових критиків Ванесса Фрідман у своїй новій статті для New York Times.

«Незважаючи на всі почесті, що їх мала Бейонсе останнім часом – «найвпливовіша знаменитість світу», «номер один у списку найкрасивіших людей планети, за версією People», «найрейтинговіший альбом  за всю історію продаж iTunes», - в неї, здається, нема лише однієї заслуги – «fashion icon», - каже Ванесса.

Маючи мільйони прихильників у соцмережах, виконавиця ніколи не впливала на їх смаки, вибір одягу, як до прикладу, Мішель Обама чи Кейт Мідлтон, які не раз змушували прибирати з прилавків одяг, який вдягали самі.

Як пише Фрідман, це результат того, що Бейонсе не музичний бренд і  не модний бренд, вона бренд – і крапка. В той час, як багато знаменитостей отримують статус  fashion icon, вона просто нарощує свою популярність, повідомляє ДеПо із посиланням на fashionweek.kiev.ua.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme