UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Авіатроща на Харківщині: Стало відомо, коли востаннє проводився капремонт літака

Літак Ан-26Ш, який 25 вересня розбився під Харковом, був виготовлений у жовтня 1977 року і капітально відремонтований ще у 1996 році. Технічне обслуговування проводили у липні цього року

Про це передає Depo.ua із посиланням на Цензор.НЕТ.

Видання зазначає, що від початку експлуатації Ан-26 налітав 5981 годин, після останнього ремонту – +1789 годин.

Капітальний ремонт транспортного засобу проводився двічі – 12 травня 1987 року і 30 липня 1996-го. А техобслуговування Ан-26 проводили у військовій частині, останнє - 22 липня цього року.

Також повідомляється, що 10-20 серпня на базі в/ч А4101 разом з фахівцями ДП "Антонов" було перевірено технічний стан літака – результати дослідження були позитивними.

"Ан-26Ш серійний №56-08 встановили "призначений термін служби 44 роки 8 місяців (до 21.06.2022) і термін служби до чергового капітального ремонту 26 років (до 30.07.2022) в межах призначеного ресурсу 20000 льотних годин 14000 польотів, міжремонтних ресурсів 4000 льотних годин, 5000 польотів з максимальною злітною масою 24,0 т"", – йдеться у повідомленні.

Що відомо про двигуни й гвинти

Так, у 1977 році був виготовлений лівий двигун АІ-24Вт №Н474ВТ128. Капітальний ремонт його здійснювався у 1990 році. У 2020 році фахівці ВАТ "Мотор Січ" продовжили термін служби до чергового капремонту до червня 2021 року.

У 1974 році був виготовлений правий двигун літака – АІ-24Вт №Н441ВТ050. Його капітальний ремонт здійснювали п'ять разів, востаннє – у березні 1993 року. Тоді його ресурс складав 1000 годин за 7 років. Фахівці ВАТ "Мотор Січ" продовжили міжремонтний ресурс до загальних 5931 годин, а календарний термін служби - до жовтня 2020 року.

У 1985 році була виготовлена допоміжна силова установка РУ19А-300 №Р515306. Її капітально не ремонтували. 

"Спочатку ресурс до першого капремонту визначено в 1500 годин за 10 років, але в травні цього року терміни були продовжені до 21 травня 2021 року. Напрацювання – 376 годин, 1751 цикл", – повідомляє видання.

Правий гвинт В-72Т серії 02А №91Л1 було виготовлено у 1989 році, а капремонт провели у 2014 році. Напрацювання – 3338.

Крім цього, зазначається, що у 1988 році було виготовлено лівий гвинт АВ-72Т серії 02А №С82Л411, який двічі ремонтувався, востаннє – у 2008 році. В 2019 році термін служби гвинта продовжили до 15 жовтня 2020 року. З початку експлуатації напрацювання літака складає – 3028 годин.

Нагадаємо, під Харковом розбився військовий літак АН-26. Катастрофа сталася 25 вересня близько 20:45 поблизу міста Чугуїв, поруч із трасою М-03. Кількість загиблих на місці сягнула 25 осіб. Ще один курсант загинув у лікарні від отриманих опіків. ДБР розпочало розслідування за фактом порушення правил польотів та підготовки до них, що спричинило катастрофу та тяжкі наслідки (ст. 416 КК України).

На Харківщині у зв’язку з катастрофою літака Ан-26 оголосили День жалоби.

Також з'явився офіційний список загиблих у авіакатастрофі під Харковом.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme