10 найдивніших рекламних кампаній, які назавжди залишаться в історії кіноіндустрії (ФОТО)

Найцікавіші способи, за допомогою яких творці фільмів привертали увагу публіки до своїх творінь

10 найдивніших рекламних кампаній, які н…

Щоб привернути увагу аудиторії до свіжого кіношедевра, творці фільмів намагаються вмістити найвидовищні моменти в трейлери, створюють гарні постери і збирають позитивні відгуки перших глядачів. Однак іноді працівники кіноіндустрії виходять за рамки і вирішують, що в рекламі всі засоби хороші. Навіть якщо для цього доведеться замовити доставку величезного динозавра або до напівсмерті налякати випадкових людей.

1. Світ юрського періоду-2


© Jurassic World ‏ / Twitter

Творці фільму "Світ юрського періоду-2", щоб здивувати майбутніх глядачів, провели спільну акцію з компанією Amazon. В рамках незвичайного промо вулицями Лос-Анджелеса вантажівка онлайн-рітейлера провезла коробку з емблемою фільму. На коробці були отвори для доступу кисню, чим організатори акції недвозначно натякнули на те, що везуть у вантажівці живу істоту, судячи з тематики фільму, - динозавра. До речі, судячи з етикетки, відправлений вантаж був з Коста-Ріки, а саме там розгорталися події першої частини "Світу юрського періоду".

2. Дедпул


© Blake Northcott™ / Twitter © 20th Century Fox Film Corporation

Творців фільму "Дедпул" багато хто називає геніями маркетингу. Рекламна кампанія першої картини була настільки всеохоплюючою, що головного героя стали впізнавати навіть люди, які ніколи не цікавилися всесвітом Marvel. Щоб привернути увагу шанувальників різних кінематографічних жанрів, обкладинки дисків "Дедпула" були "загримовані" під популярні фільми.


© Marvel

Також в рамках рекламної кампанії творці фільму запускали в інтернет тематичні "листівки" до свят. Наприклад, напередодні Дня подяки Дедпула для фото поклали на стіл поруч із запеченою індичкою, а до Різдва персонаж одягався у в'язаний светр або сидів на троні Санти. Творці цього промо навіть переконували людей, що згаданий фільм відмінно підійде для побачення на День святого Валентина, що підтверджували вельми романтичним постером.


© Marvel

Але найбільше шанувальникам дотепного персонажа запам'яталися банери з ребусом, що з'явилися перед прем'єрою. На них ім'я головного героя було зашифровано у вигляді емодзі.


© Patton Oswalt ‏ / Twitter

Dead (cмерть) + poo (какашка) + L = Deadpool (Дедпул).
У підсумку творці цього банера навіть отримали премію Clio Key Art Awards за кращу зовнішню рекламу.

3. Маппети


© Disney

До речі, Дедпул був не першим, хто "вкрав" обкладинки інших популярних фільмів. У 2011 році цим способом вже користувалася кіностудія Disney, щоб прорекламувати фільм "Маппет". Творці комедії побоювалися, що сучасне покоління вже не пам'ятає плюшевих персонажів, тому звернуло на них увагу публіки шляхом повторення постерів популярного на той час кіно. В результаті були створені постери "Маппет" в стилі "Сутінків", "Дівчини з татуюванням дракона", "Першого месника" та інших популярних стрічок.


4. Дзвінок-2


© The Ring Two / DreamWorks Pictures © Depositphotos

Творці другого фільму про смертоносну відеокасету "Дзвінок-2" вирішили ще перед прем'єрою до напівсмерті налякати майбутніх глядачів. По мережі був розісланий "смертельний" відеозапис з фільму, перегляд якого закінчувався переходом на офіційний сайт "Дзвінка". А найкровожерливішим шанувальникам хоррора було запропоновано ввести в спеціальне поле номер телефону та адресу електронної пошти знайомого. "Жертві" відправлялося страшне відео з дивним набором кадрів, а по завершенні лунав дзвінок, в якому таємничий голос стверджував, що цій людині залишилося жити 7 днів.

5. Сімпсони в кіно


© Associated Press / East News © The Simpsons / 20th Century Fox Animation

У 2007 році творці повнометражного мультфільму "Сімпсони в кіно" уклали контракт з керівництвом магазинів 7 Eleven і декорували всі точки мережі під супермаркети Kwik-E-Mart. Це вигаданий спрингфілдський магазинчик, в якому регулярно отоварюються герої мультсеріалу "Сімпсони". У мережі 7 Eleven навіть з'явилися мультяшні бренди продуктів, наприклад кукурудзяні пластівці KrustyO's і газована вода Buzz Cola. Подібна продукція була повністю розпродана за кілька днів зі старту продажів, а прибуток магазинів 7 Eleven за рахунок шанувальників жовтих мультяшок виросла за час акції на 30%.

6. Запах таємниці


© Scent of Mystery / Redwind Productions © Depositphotos

Щоб привернути увагу глядачів до цієї картини, творці фільму заздалегідь повідомили, що кіно можна не тільки побачити, а й відчути. І це було правдою: "Запах таємниці" став першою картиною, для якої використовувалася аромасістема Smell-O-Vision. Через трубочки, підведені до кожного глядацького крісла, вона подавала спеціальні аромати. Завдяки цьому нововведенню глядачі могли судити про наближення жінки, пошуками якої займався головний герой, по запаху її відомих парфумів. Всього протягом фільму глядачі могли відчути близько 30 ароматів, включаючи запахи вина, випічки і тютюну. Але система себе не виправдала: більшість глядачів негативно сприйняли нововведення. Одні скаржилися на шум при подачі ароматів, інші - на те, що до них запахи доставлялися з затримкою, треті просто починали нудити. В результаті ера ароматичного кіно, про яку кричали творці "Запаху таємниці" перед прем'єрою, так і не наступила.

7. Відьма з Блер


© The Blair Witch Project / Haxan Films

"Відьма з Блер" вважається найзначнішою картиною в псевдодокументальному жанрі. Щоб переконати глядачів у реальності того, що відбувається, перед прем'єрою творці фільму оголосили акторів, які виконали головні ролі, зниклими без вісті. Були складені тисячі листівок з орієнтуванням на нібито зниклих молодих людей. Їх розповсюджували в коледжах і на фестивалях, в тому числі на "Санденсі". У підсумку більшість людей, які купили квитки на фільм, були впевнені, що дивляться не художній фільм, а фрагменти реальних записів, зроблених зниклими студентами. Деякі глядачі і по завершенні картини не могли повірити, що фільм не був документальним.

8. Борат


© Late Show with David Letterman / CBS © Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan / Dune Entertainment

Це зараз ми знаємо Сашу Барона Коена як популярного коміка, але до фільму "Борат" Коен зовсім не був знаменитим. Цим і скористалися творці комедії. Вони відправили актора в кілька популярних телевізійних шоу, в яких він постав в ролі дивакуватого журналіста Бората Сагдієва, який приїхав з Казахстану. Смішні та нелогічні повадки довготелесого чоловіка підкорили глядачів. Тому, коли фанати таких шоу дізналися, що про Бората знятий фільм, вони з радістю відправилися в кіно, щоб ближче познайомитися з дивним, але чарівним героєм.

9. Хроніка


© Flying People in New York City / Davis Entertainment © Chronicle / Davis Entertainment

У творців фільму "Хроніка", що розповідає про трьох молодих людей, які отримали здатність літати, не було великого бюджету на рекламу. Але їх випадок тільки підтверджує, що іноді кмітливість набагато важливіше за гроші. Під час рекламної кампанії розробники промо запустили в небо Нью-Йорка літальні апарати, зроблені у формі людських фігур. Вони кружляли в хмарах близько 5 хвилин, але цього було достатньо, щоб вразити випадкових роззяв. Крім того, організатори акції зняли те, що відбувається на відео, яке швидко стало вірусним і непогано підігріло інтерес публіки до картини.

10. Телекінез

Фільм жахів, знятий за мотивами роману Стівена Кінга "Керрі" (в ньому розповідається про дівчину, яка володіє телекінезом), привернув до себе велику увагу після того, як творці організували шокуючий розіграш, який зняли на відео. Для акції техніки переобладнали кафе так, щоб у них була можливість управляти предметами. У підсумку за допомогою спеціального обладнання, прихованого від очей випадкових свідків, підсадна відвідувачка кафе, нібито розсердившись, спочатку підняла в повітря чоловіка, а потім влаштувала погром за допомогою пари жестів і гучного крику, шокувавши непідготовлену публіку. Відео розлетілося по інтернету, що і зробило стрічку популярною.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme