Інтелектуальний повний привід; двигун
VC-Turbo 249 к. с., 380 Нм при 4400 об./хв; восьмиступінчаста
АКП; максимальна швидкість 220 км/год; розгін до 100 км/год – 7,3
с; середня витрата палива 8,3 л/100 км/год; кліренс 220
мм; ціна від 1 091 810 грн.
Infiniti QX50 оснащується єдиним в світі
серійним двигуном зі змінним ступенем стиснення (8: 1 і 14: 1), що забезпечує велику
потужність і при цьому помірні витрати палива. Водій має можливість вибрати один із чотирьох
режимів руху ─ стандартний, екологічний, спортивний і персональний.
ПЛЮСИ:
завжди в центрі уваги. Де б ми не зупинилися, QX50 притягує глядачів, як магніт. Він,
безумовно, гарний;
в таких мандрівках біла шкіра сидінь - це зайвий привід
непокоїтися, але ми готові терпіти все за цей синій велюр, натуральне дерево і чорний верх;
панорамний дах – найкраща опція для мандрівників. Ще і з люком!
витрати поїздки
у підсумку ─ 10 л на 100 км. Коли ви на будь-якому відрізкові траси можете легко обійти
практично будь-яку попутку, це про краплі;
адаптивний круїз-контроль і велика
кількість систем безпеки ─ вам залишається тільки тримати кермо і тиснути на гашетку;
повний привід. Причому не тільки для того, щоб з'їжджати до водоспадів: на трасі машина як
приклеєна;
відсутність жорсткого зв'язку керма і коліс, управління «по дротах»: кожна
тріщинка на асфальті не передається на кермо, і зрозуміти, наскільки це круто, можна, коли
проїдете нашими дорогами кілометрів 700 в день;
чудова шумоізоляція і комфортні
налаштування підвіски.
МІНУСИ
нема Android Auto;
двадцяті диски – це
гарно, та якщо ви плануєте їздити ось такими дорогами, як ми, напевно, краще обрати 235/55
R19 (у нас були 255/45 R20).