В італійській рекламі діти обрали "Хеппі міл", а не піцу (ВІДЕО)

Італійські кухарі погрожують судовим позовом мережі McDonald's через ролик, в якому діти надають перевагу "Хеппі міл", а не традиційній піці

Ресторатори Італії обурені новою рекламою американської корпорації і звинувачують її в "блюзнірських нападах" на національну кухню, передає depo.ua з посиланням на Daily Mail.

У 18-секундному ролику показали, що нібито кожна дитина надасть перевагу гамбургеру, а не піці "Маргарита".

З критикою на адресу McDonald's виступила Асоціація справжньої неаполітанської піци.
Як зазначив віце-президент асоціації Массімо Ді Порціо, "ми втомилися від того, що вони роблять гроші за рахунок здоров'я дітей".

"Наша юридична команда вивчає можливість судового позову, щоб покласти край цій ганебній атаці на символ середземноморського харчування", - додав він.

За словами Ді Порціо, McDonald's намагається нападати на італійські культурні традиції не вперше і не востаннє.

В McDonald's заявили, що, можливо, всім великим кухарям Неаполя варто привести дітей в ресторан мережі, і зазначили, що не мали наміру атакувати італійську гастрономічну культуру.

Больше новостей о событиях в Украине и мире на Depo.ua

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme