На Росії авіазавод скоротив робочий тиждень, бо немає українських деталей

Самарське ВАТ "Авіакор - авіаційний завод" (входить в корпорацію "Російські машини") перейшло на скорочений робочий тиждень

Про це повідомили у прес-службі корпорації, передає depo.ua з посиланням на "Інтерфакс".

"Перехід "Авіакора" на скорочений робочий тиждень носить тимчасовий характер і обумовлений необхідністю зберегти кадровий склад підприємства в умовах недостатнього завантаження виробництва. При цьому ні скорочень персоналу, ні перепрофілювання виробництва не планується", - сказав представник корпорації, не уточнивши, з якого часу діє даний режим.

Він зазначив, що в даний час на "Авіакорі" збираються літаки за проектом Ан-140, щозалишилися, а також здійснюється ремонт та обслуговування літаків різних типів, включаючи новий проект з модернізації Ту-95 на замовлення міністерства оборони Росії.

У червні 2014 гендиректор "Авіакора" Олексій Гусєв заявляв, що ситуація в Україні "ставить на межу зупинки" проект з виробництва Ан-140. У зв'язку з цим російське підприємство перестало проводити передоплату підприємствам-постачальникам в Україні з міркувань безпеки. У липні 2015 року Гусєв повідомив про припинення програми випуску літаків Ан-140.

"З урахуванням того, що у нас 34 заводу-постачальника і головне конструкторське бюро ("Антонов" – ред.) знаходяться в Україні, провести імпортозаміщення щодо комплектуючих в такий швидкий термін неможливо. Тому ця програма тимчасово зупиняється", - говорив Гусєв.

Повідомлялося також, що "Авіакор" не виконав свої зобов'язання за держконтрактом з Міноборони Росії з виробництва літака Ан-140 через порушення термінів постачальниками.

Больше новостей о событиях в Украине и мире на Depo.ua

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme