Форум "Маркетинг проти PR": відповідь кризі ринку

Економічна ситуація в Україні вносить свої корективи в роботу компаній і поведінку споживачів

Форум "Маркетинг проти PR": відповідь кр…

 Тільки за березень ціни виросли майже на 11%, а тенденції збільшення купівельної спроможності немає та не очікується найближчим часом. Як компанії можуть в кризовий час зростати, утримувати покупців і не відмовлятися від своєї місії? Завдяки любові до клієнтів, відповідальному маркетингу та PR.

Що ж відрізняє результативних маркетологів від посередніх? Знання ефективних інструментів і вміння швидко вчитися. Одні й ті ж підходи щороку не працюють. Часу на вивчення інновацій та трендів, як завжди, мало, вирішуваних завдань - багато. Але як відомо, хто володіє інформацією - той володіє світом.

Презентація інструментів результативних фахівців відбудеться 15 квітня на форумі «Маркетинг проти PR». 3-х годинний інтенсив від експертів маркетингу та піару присвятить в секрети професіоналів і новітні методи роботи на ринку. Організатором виступає Клуб успішних людей.

Спікери форуму:

Андрій Длігач, кращий тренер і консультант з маркетингу та управління в Україні по ряду рейтингів. Генеральний директор групи компаній Advanter Group.

Віталій Ткаченко, маркетинг-директор "WOG-рітейл". 15-річний досвід у міжнародному та українському бізнесі на позиціях маркетинг-аналітика, бренд-менеджера, менеджера групи брендів.


Наталія Фесюн, менеджер із зовнішніх комунікацій групи компаній Данон в Україні. Досвід роботи в міжнародних компаніях на позиціях гендиректора, маркетинг- та фінансового директора.


Майстер-класи побудовані на живих кейсах з досвіду спікерів на ринках продуктів харчування, роздрібної торгівлі, фінансових послуг і промислових товарів.

Обов'язкова реєстрація за посиланням

Детальна інформація: //sucsessclub.wix.com/success-people-club#!--1/c1kd4
Тел.: + 38 (097) 987-73-68

Больше новостей о событиях в Украине и мире на Depo.ua

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme