12 кроків до високоякісного клієнтського сервісу від Річарда Денні
«В умовах високої турбулентності бізнесу компанії намагаються урізати усі можливі витрати і, таким чином, вони впадають у синдром відсутності рішень» - саме так описує сьогоднішню економічну ситуацію в Україні авторитетний британський ГУРУ розвитку бізнесу Річард Денні
- Весь мир
-
22 апреля 2015 14:22
«Я впевнений, що висококласний якісний сервіс впливає на розширення бізнесу і збільшення прибутків при мінімальних витратах. Я впевнений, що Ваші працівники можуть допомогти стати Вашій компанії неповторною та унікальною. Для цього лише необхідно сфокусуватися на клієнті, тобто на CUSTOMER CARE».
Стає очевидним, що турбота про клієнтів лежить в самому серці усіх успішних бізнесів в умовах постійних змін. І турбуючись про своїх клієнтів, Ви формуєте в них лояльність та вибудовуєте відносини з ними.
Саме тому ми ділимося з Вами 12 головними кроками до високоякісного клієнтського сервісу і турботи про клієнтів – найпростішому та найбільш дешевому способу перемоги над конкурентами і досягненні успіху в бізнесі:
1. Фокус – клієнт, пріоритет – продажі! Отримати нового клієнта коштує в 6 разів дорожче, ніж утримати вже існуючого.
2. Постачальники та персонал – також клієнти. Вони такі ж клієнти, як і ті, які платять Вашій компанії заробітну платню.
3. Позитивний досвід. Відповідайте на телефонні дзвінки та формуйте у людей позитивний досвід телефонної комунікації.
4. Скарги – це подарунок. Вітайте скарги та ставте їх вирішення у пріоритет.
5. Витрачайте більше грошей на турботу. Краще витратити більше грошей на турботу про клієнта, ніж на рекламу та маркетинг.
6. Хваліть свій персонал. Регулярно хваліть та заохочуйте свій персонал за високий рівень клієнтського сервісу.
7. Задоволеність клієнта вже не актуальна. Ви не хочете бачити просто задоволеність клієнтів, Ви хочете, щоб вони вважали Вас найкращими.
8. «Дякую». Використовуйте будь-яку можливість сказати «дякую».
9. Цінуйте час клієнта. Не затягуйте із поверненням до дзвінків, на які Ви не встигли відповісти.
10. Додатковий сервіс. Робіть те, чого Ви не повинні робити.
11. Розвивайте клієнтський сервіс. Клієнтський сервіс означає турботу про клієнтів, тримайте її на рівні.
12. Підтримуйте контакт з клієнтами. Підтримуйте контакт з минулими клієнтами і тримайте їх обізнаними про Ваші нові продукти та послуги.
Ті, хто реалізують на практиці блискучі концепції Річарда Денні, зможуть зберегти свій кращий персонал і відповідно збільшити показники ефективності та продуктивності. Ефективні техніки та процеси Річарда Денні гарантують прибуток та ріст бізнесу, а також допоможуть бути на крок попереду своїх конкурентів.
Також компанія KA Group, оператор бізнес-заходів преміум класу, надає можливість особистого знайомства з ГУРУ розвитку бізнесу Річардом Денні в рамках мотиваційного майстер-класу CUSTOMER CARE 2.
Коли: 18 червня 2015 року
Де: Київ, конгрес-хол готелю «Космополіт»
Чому майбутня зустріч з Річардом Денні обернеться для Вас у найкращу інвестицію у 2015 році?
Справа в тому, що енергетика, багаж знать, життєстверджуючий драйв та харизма дозволяють цьому гуру бізнесу глибоко подавати інформацію та увесь час тримати аудиторію в тонусі. Не вірите – дивіться:https://www.youtube.com/watch?v=DxAWWAfuc8M
Також Річард Денні – легендарний міжнародний експерт у сфері розвитку бізнесу, мотиваційний спікер, письменник та володар авторитетних статусів:
· «Гуру продажів» за версією The Telegraph
· «Майстер професійного вміння продавати» за версією The Times
· «Творець мільйонерів» за версією Birmingham Post and Mail
· «Британський мотиваційний гуру» за версією The Daily Mail
· Автор 5 бестселерів, а книга «Продаж заради Успіху» (Selling to Win) була переведена на 28 мов, перевидавалась три рази і продається в більше ніж 40 країнах.
ГАРАНТІЯ РІЧАРДА ДЕННІ
Якщо Вас не задовольнять результати майстер-класу, Річард особисто поверне Вам Ваші інвестиції у навчання.
Сьогодні уся сила в руках клієнтів. Тільки Ваші клієнти можуть зробити Вас багатими. Дізнайтеся деталі: (044) 374 00 94 або реєструйтеся на сайті: //richard2015.ticketforevent.com/ru/
Больше новостей о событиях в Украине и мире на Depo.ua
Все новости на одном канале в Google News
- 07:16Голливудская актриса родом из Украины отказалась играть россиянку у Netflix
- 18:03Виталий Кличко наградил мэра Парижа Анн Идальго знаком отличия "За содействие обороне Киева"
- 16:19Инвестиции, несмотря на войну: Метинвест Ахметова вложил почти 300 млн грн в обновление оборудования Запорожкокса
- 15:34"Украинская команда" передала батальону "Свобода" большие дроны-самолеты с пожеланиями оккупантам от украинцев Видео
- 15:31Харьковский суд российской шпионке, работавшей в учебном заведении, дал 8 лет тюрьмы ФОТО
- 15:18Украинский волейбольный клуб, который в последних турах польской Плюс Лиги крушит всех соперников, сыграет очередной матч: Где смотреть трансляцию Видео
- 13:43Бескомпромиссный флагман: 5 причин купить Galaxy S24 Ultra PROMO
- 11:14Обсудят не только блокаду границы: Шмыгаль и Туск встретятся в Варшаве
- 11:01В Минэнерго рассказали, готовят ли повышение тарифов на электричество
- 09:54Байден немного опережает Трампа в предвыборном опросе
- 09:53На деоккупированной территории возле Харькова на мине подорвался мужчина
- 08:48 Обстрелы на Харьковщине: Синегубов сообщил о 2 убитых и 20 раненых ФОТО
- 08:04Оккупанты атаковали Украину ракетами и ударными дронами
- 07:41Оккупанты дважды за ночь "Шахедами" обстреляли Харьков: Куда попали
- 07:36В Харьковской области оккупанты убили 12-летнего ребенка ФОТО
- 07:15Запорожье подверглось атаке дронов, ранены две женщины
- 16:40Победа сборной Украины над Исландией принесла команде Реброва девять с четвертью миллионов евро
- 16:29Во Львове открывается выставка о Героях сегодняшнего дня "Из пламени родились"
- 15:46В "Дронарне" запустили новый курс для инженеров БПЛА при поддержке FAVBET Tech PROMO