Як працюють кримські санкції проти Росії

Оприлюднені результати морської блокади анексованого Криму

Агенція Black Sea News опублікувала доповідь "Ефективність міжнародних санкцій проти Росії в галузі мореплавства", повідомляє Depo.ua.

За даними доповіді, кількість іноземних морських суден, що заходять в порти Кримського півострова, значно скоротилася: з 80 суден у 2014 році до 37 за 8 місяців 2016 році.

Росія змушена компенсувати це скорочення власними суднами.

У 2014 році суден-порушників під прапором Росії було 45%, у 2015 році - 63%, в 2016 - 71%.

Через це на кримських рейсах Росія змушена експлуатувати дуже старі, зношені судна. Вік 60% російських кораблів становить від 27 до 60 років.

Росія також була змушена піти на великі витрати, щоб викупити у судновласників за кордоном 11 поромів для Керченської поромної переправи - 7 грецьких, 1 італійський і 3 турецьких (спочатку їхня робота планувалася на умовах фрахту під прапорами цих країн і з іноземними екіпажами, але власники і екіпажі через відмовилися через санкції).

Експорт через порти Севастополя скоротився до 20 разів.

З 2014 року повністю припинено заходження круїзних лайнерів міжнародних компаній в кримські порти.

Великі морські страхові компанії припинили страхування суден, які планують заходи в порти Криму.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme