Французька залізниця допоможе пасажирам "розтопити кригу" у спілкуванні

За результатами нового опитування головної французької залізничної компанії SNCF, 65% пасажирів під час поїздки хотіли б спілкуватися з сусідами по вагону, але не наважуються порушити мовчання, або ж не впевнені в тому, що інші налаштовані на розмову

Про це повідомляє depo.ua з посиланням на The Local.

46% опитаних, передусім, відпочивають у поїздці, 33% назвали її "часом для себе", 20% - стресом, і лише для 20% подорож на потязі є "часом відкриттів або обмінів".

Проблема, схоже, полягає в тому, що вагон - це хаотичний мікс усіх цих категорій людей.

Зваживши на результати опитування, компанія SNCF у вівторок оголосила про плани реалізувати на дальніх маршрутах ряд нових сервісів, щоб допомогти пасажирам "розтопити кригу".

Залізничний оператор уже пропонує спеціальні зони для дітей за невелику додаткову плату, а також "зони спокою", де телефони мають бути поставлені на тихий режим, а розмови зведені до мінімуму. Обидві ці послуги наразі доступні тільки на деяких лініях; найближчими місяцями SNCF має намір ввести їх на всіх маршрутах.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme