Через кризу росіяни проміняли шоколад на пряники

Через падіння доходів і девальвації рубля росіяни в 2015 році знизили споживання шоколадних виробів, при цьому збільшивши споживання печива, пряників і вафель

Це випливає з доповіді дослідницької компанії Nielsen, повідомляє depo.ua з посиланням на "Газета.Ru".

У 2015 році продажі шоколадних виробів знизилися на 3% в натуральному вираженні, що пояснюється зростанням цін і зниженням купівельної спроможності росіян.

"Шоколад - це не предмет першої необхідності, тому його споживання скорочується", - пояснив представник Nielsen Сергій Гламазда.

За даними Центру досліджень кондитерського ринку, споживання шоколадних виробів впало ще сильніше - на 8,4%, до 3,99 кг в рік на людину. В першу чергу це обумовлено тим, що росіяни відмовляються від дорогих імпортних продуктів.

У той же час падіння попиту на шоколад вигідно відбилося на виробниках борошняних кондитерських виробів: продаж печива, пряників і вафель виросли в 2015 році на 6, 7 і 9% відповідно, випливає з даних Nielsen. У грошовому вираженні продаж печива збільшився на 21%, пряників - на 24%, а вафель - на 25%.

Зміни в перевазі росіян пояснюються фактором ціни. За даними Росстату, кілограм печива в Росії в січні в середньому коштував 140 руб., пряників - 118 руб., а шоколаду і шоколадних цукерок - 752 і 570 руб. відповідно. Темпи зростання цін на шоколад і шоколадні вироби протягом року були помітно вищі, ніж на пряники і печиво. У той час як шоколад в середньому подорожчав на 33,5%, вартість пряників зросла тільки на 16%.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme