Влада

Журналіст розповів, як Кремль використовує проукраїнських ведучих

У ЗМІ, які належать проросійським власникам, ведучі з проукраїнською позицією виконують роль "іміджевого тарану, за спиною якого уже йдуть маршеві батальйони чужого порядку денного"

06 липня 2016, 13:25

Про це на своїй сторінці у "Фейсбуці" написав журналіст Павло Казарін, коментуючи ситуацію навколо радіо "Вєсті", з якого звільнили новопризначеного шеф-редактора Ірину Гаврилову через антиукраїнську позицію, передає depo.ua.

"Ключовий мотив при виборі ЗМІ як місця роботи - це власник. Просто тому, що ідея призначити Гаврилову шеф-редактором могла з'явитися лише у власника "Вістей" Олександра Клименко. Який "мінсдох", Партія регіонів, сидить в Москві і мріє про реванш. І навіть якщо вам пропонують повну свободу дій на подібному майданчику - це зовсім не є індульгенцією від відповідальності. Тому що проукраїнська позиція в рамках таких медіа потрібна лише для "легітимації" ЗМІ. Щоб привчити аудиторію до частоти і кнопки. Щоб потім на другому-третьому рівні контенту просувати ті ідеї, які вигідні кінцевому власнику", - вважає Казарін.

Він пояснив, що прокремлівський дискурс трансформувався, і його головний зміст - це ідеї реваншу, популізму та безвідповідальності.

"Вести", Strana.ua, "NewsOne", радіо "Ера" - цей список можна продовжувати. На всіх цих медіамайданчиках проукраїнський ведучий служить єдиній меті. Він виконує роль солодкої оболонки навколо гіркої пігулки чужого дискурсу і чужих смислів. Він потрібен лише для того, щоб аудиторія проковтувала цю пілюлю легше і непомітніше. Його проукраїнськість – обов'язкова вимога: вона має маркувати ЗМІ в очах аудиторії як "нашого", як того, якому "можна вірити". А ведучий виступає іміджевим тараном, за спиною якого вже йдуть маршові батальйони чужий порядку", - стверджує Казарін.

Він уточнив, що часто за цю роль ведучим готові платити дуже великі гроші. Казарін каже сам відмовився від пропозиції з радіо "Вєсті": 100 тис. грн за 3 робочі ефіри 5 днів на тиждень.

Нагадаємо, що вчора медіахолдинг "Вєсти-Україна" вирішив припинити співпрацю з шеф-редактором Іриною Гавриловою на наступний день після її призначення. Підставою стали її антиукраїнські коментарі у соцмережах, зокрема кепкування і смерті біця АТО, співака Василя Сліпака.

Більше новин політики читайте на Depo.Влада

Loading...
Loading...