Влада

В інформаційній війні між Капліним і Яценюком задіяли Times

Британська газета присвятила статтю скандалу, який розгорівся між українським прем'єром і народним депутатом Сергієм Капліним

02 жовтня 2015, 16:42

"Арсеній Яценюк звинувачується в отриманні хабара в розмірі 3 млн доларів від прихильників Москви, зацікавлених у розпалюванні сепаратизму в понівеченій війною східній частині країни. Відповідний позов подав в один з київських судів Сергій Каплін, член партії, очолюваної президентом Порошенко", - йдеться в статті Times, передає depo.ua.

За словами Такера, Каплін розмістив у відкритому доступі текст рішення суду про відкриття справи.

"Канцелярія прем'єра спростувала звинувачення, висунуте Капліним, назвавши його абсолютно безпідставним і розрахованим на підрив довіри до уряду Представник канцелярії назвав задіяний суд - Печерський суд Києва - "одним з найбільш сумнівних судів в Україні", який "вже став джерелом безлічі нападок на прем'єр -міністра та інших високопоставлених осіб, причому більшість звинувачень виявилися помилковими", - вказує Такер.

Яценюку закидають призначення Володимира Іщука генеральним директором Концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення за гроші, нібито отримані від компанії, яка належить російським олігархам і синові Януковича.

Loading...
Loading...