Влада

У Мінекономрозвитку пояснили, що пропонується замість трудових книжок

У Міністерстві економічного розвитку та торгівлі розповіли, що буде замість трудових книжок

07 серпня 2015, 22:43

Про це повідомляє depo.ua з посиланням на "Фейсбук" Мінекономрозвитку.

У відомстві нагадали, що "уся інформація щодо вашої трудової діяльності вже міститься у єдиній базі даних з 2000 року".

Пропонується додати до діючого реєстру пункт про посаду співробітника.

"Це дозволить точно визначати його стаж, коли це потрібно. Таким чином функціонал трудової книжки буде повністю виконуватись базою даних", - стерджують у міністерстві.

У результаті, кажуть в прес-службі, кадрові (HR) відділи компаній не витрачатимуть часу на ведення та зберігання ваших книжок, "а ви будете певні, що HR-відділи видадуть трудові книжки співробітникам протягом декількох місяців з набуття чинності відповідного закону".

Також у відомстві зауважили, що розрахунок розміру пенсії відбувається на основі пенсійних відрахувань, інформація про які вже є у базі даних.

"Таким чином, якщо ваш стаж почався після 2000 року - не потрібно буде зберігати трудову книжку, бо інформація вже наявна у базі. Якщо ж до 2000 - можете зберегти трудову, щоб завжди мати змогу підтвердити стаж", - пояснюють економісти.

На переконання співробітників Мінекономрозвитку, скасувавши потребу вести трудові книжки, українці позбудуться зайвої паперової бюрократії та заощадять час працівникам та HR-ам.

"А ще - зменшимо простір для корупції: вся інформація буде в електронному варіанті, тож питання впливу людського фактору зніметься", - додали у міністерстві.

Зазначається, що ініціатива вже обговорена з Пенсійним фондом, податківцями, Мінсоцполітики та експертами Easy Business.

"Усі погодились. Поступово викорінюємо бюрократію в усіх її проявах", - підсумували економісти.

Читайте також: Чотири питання до ліквідатора трудових книжок Абромавичуса

Більше новин про політику читайте на Влада.depo.ua

Loading...
Loading...