Влада

У Медведчука звинуватили Коломойського в наклепі

В "Українському виборі" обурені суботнім сюжетом "ТСН" та кажуть, що не мають стосунку до організації екс-"соціаліста" з Запоріжжя

14 грудня 2015, 18:40

Телеканал "1 + 1" в новинному сюжеті, що вийшов в ефір 12 грудня в програмі "ТСН", поширив завідомо неправдиву інформацію про Громадський рух "Український вибір" і його лідера Віктора Медведчука. Про це заявляють у виконкомі Громадського руху "Український вибір".

"Автори наклепницького сюжету стверджують, що організатор з'їзду, який телеканал називає "сепаратистським", - громадська організація "Соціальне Запоріжжя" - або її керівник, колишній нардеп від Соцпартії Сергій Кузьменко, мали контакти з "Українським вибором", – йдеться в заяві. – Заявляємо, що серед численних організацій - партнерів нашого Руху немає і ніколи не було "Соціального Запоріжжя", а Сергій Кузьменко не зустрічався з представниками "Українського вибору" і не брав участі в роботі Руху. У цьому легко переконатися за допомогою будь-якої пошукової системи".

В "Українському виборі" переконані, що "автори сюжету, поширюючи явну брехню, і не ставили своєю метою донести до глядача правдиву інформацію", а інформація про те, що представники "Соціального Запоріжжя" не один раз виїжджали за кордон для зустрічей з ідеологами "Українського вибору", взагалі є "верхом цинізму".

"А що стосується підготовленого "1 + 1" сюжету, то поширення подібних "страшилок", крім очевидного бажання дискредитувати Громадський рух "Український вибір" та його лідера Віктора Медведчука, що завжди виступали і виступають за збереження територіальної цілісності та єдності України, переслідує ще одну мету. Такі сюжети нагнітають напруженість у суспільстві, зміцнюють культ взаємної ненависті і недовіри, що в кінцевому підсумку веде до продовження збройного протистояння на Сході України", – переконані в "Українському виборі".

Більше новин політики читайте на Depo.Влада

Loading...
Loading...