Влада

Шустеру «подарували» новий російськомовний телеканал

Національна рада з телерадіомовлення видала ліцензію на мовлення телеканалу Pravda Russian world channel, який належить голові координаційної ради «Студії Савіка Шустера» Павлу Єлізарову

18 грудня 2014, 15:05

Таке рішення регулятор прийняв на засіданні в четвер, передає «Українська правда» з посиланням на «Інтерфакс-Україна».

Єлізаров також є директором новоствореного телеканалу.

Під час презентації він повідомив, що телеканал буде орієнтуватися на російськомовну аудиторію в усьому світі, контент буде переважно інформаційно-аналітичним і більшу частину програм складуть програми виробництва «Студії Савіка Шустера».

Як зазначив Єлізаров, планується, що в ефірі телеканалу подаватиметься альтернативна російській пропаганді точка зору на події в Україні, що, на його думку, важливо для російськомовної аудиторії.

Сам Шустер, за словами власника каналу, може увійти до редакційної ради.
Телеканал переважно мовитиме на супутнику та в Інтернеті, крім того, в планах переговори з кабельними і готельними мережами як в Україні, так і за її межами.

Інвестиції в канал складуть 14,6 млн грн, термін окупності - шість років.

Як повідомляв ДеПо, Національна телерадіокомпанія України прийняла рішення офіційно припинити співпрацю зі «Студією Савіка Шустера» з 1 січня 2015 року.

Loading...
Loading...