Влада

СБУ завела справу на луганських телевізійників за трансляцію російських каналів

Слідчий відділ Управління СБУ в Луганській області 21 січня відкрив кримінальне провадження за фактом сприяння діяльності терористичної організації керівництвом Луганської філії Концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення

27 січня 2015, 11:35

Про це сьогодні повідомляє прес-служба Генпрокуратури, передає depo.ua.

Прокуратура Луганської області здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні, розпочатому 21 січня 2015 року по ч. 1 ст. 258-3 Кримінального кодексу України.

«Встановлено, що раніше захоплена у місті Луганську представниками терористичної організації «ЛНР» зазначена філія, використовуючи український радіочастотний ресурс, транслює 16 російських телеканалів, у тому числі «1 канал. Всемирная сеть», «Россия-24», LifeNews, «Россия -1», а також місцевий телеканал «ГТРК ЛНР «Луганск 24», - уточнили в ГПУ.

Українські правоохоронці відзначають, що в ефірі цих телеканалів регулярно розміщуються матеріали, які створюють позитивне враження про терористичну діяльність «ЛНР» і так званої «Армії Південного Сходу», дискредитують сили АТО, діяльність Збройних Сил України та правоохоронних органів в очах громадськості. Крім того, російські телеканали формують ідеологічний грунт для поширення в регіоні терористичних і екстремістських поглядів.

На даний час проводяться слідчі дії. Досудове розслідування у кримінальному провадженні триває.

Як повідомляв depo.ua, на початку вересня 2014 року Нацрада з питань телебачення і радіомовлення заборонила показ в Україні 15 російських каналів в ефірних і кабельних мережах. В списку опинилися: Первый канал. Всемирная сеть, РТР-Планета, НТВ-Мир, Россия-24, TVCI, Россия-1, НТВ, ТНТ, Петербург-5, Звезда, Рен-ТВ, РБК-ТВ, Life News, Russia Today, История.

Loading...
Loading...