Влада

Російські окупанти активно "плодять" в Криму липові кримськотатарські ЗМІ

Роскомнадзор Росії нарахував в Криму вже 30 ЗМІ, які ведуть мовлення і видаються кримськотатарською мовою. Серед таких виявилися МІА "Росія сьогодні", ТРК "Тонус" та інші

15 травня 2015, 09:40

Про це повідомляє "Аргументи тижня - Крим", передає depo.ua.

Наприкінці квітня у відповіді на інформаційний запит керівництва першого кримськотатарського телеканалу ATR, Роскомнадзор заявив, що АТR - не єдиний телеканал, який веде мовлення кримськотатарською мовою.

У документі міститься інформація про те, що в Криму працює 5 телеканалів, 8 радіоканалів і близько 10 друкованих видань кримськотатарською мовою.

Як повідомляється, представники "Аргументи тижня - Крим" склали інформаційний запит, з проханням уточнити про які саме засоби масової інформації йде мова.

Приводом для відповідного звернення стало активне обговорення теми в соціальних мережах - користувачі обурилися опублікованою інформацією; багато хто стверджував, що такої кількості кримськотатарських ЗМІ в Криму немає, і ніколи не було.

У відповіді на запит, керівник Управління Сергій Худолій заявив, що в Криму зареєстровано навіть не 25, а 30 ЗМІ кримськотатарською мовою. До відповіді був також прикріплений повний перелік відповідних радіостанцій, телекомпаній та друкованих ЗМІ.

Варто відзначити, що виходячи з відповіді керівництва відомства, малися на увазі всі ЗМІ, в яких хоча б іноді можна побачити контент кримськотатарською мовою.

До переліку увійшли телеканали: "Північний Крим", "Крим 24", "Перший кримський", "Тонус", "КТВ", а також ряд радіостанцій, газет і журналів.

Loading...
Loading...