Влада

Росія транслює теле-пропаганду на Одещині через Придністров'я

Одеська область опинилася на вістрі "інформаційної війни" – з території Придністров'я та Молдови здійснюється мовлення російських радіостанцій та телеканалів, заборонених в Україні

20 квітня 2015, 11:53

Про це йдеться у доповіді групи "Інформаційний спротив" про рівень терористичної загрози в Одеській області, яку оприлюднив на своїй сторінці у "Фейсбуці" координатор групи Дмитро Тимчук, передає depo.ua.

"Зокрема, в регіоні відзначається неефективне використання редіочастотного ресурсу і практично необмежене мовлення іноземних станцій (з території ПМР, Молдови та Румунії). Що стосується останніх, то одержуваний в регіоні радіотелевізійний інформаційний продукт в масі випадків суперечить українському законодавству. Так, в пакет мовлення телеканалу "РТР-Молдова" входить заборонений в Україні телеканал "РТР-Планета", це ж стосується телеканалу "PRIME". З території ПМР ведеться мовлення на територію Одеської області також заборонених в Україні російських телеканалів ("Перший канал. Всесвітня мережа", "НТВ Мир", "Росія-24", "РТР-Планета")", - йдеться у доповіді.

Ситуація посилюється тим, що, за попередніми оцінками, лише 70% території Одеської області забезпечено "українським" цифровим сигналом. У ряді прикордонних районів жителі населених пунктів взагалі не мають можливості отримувати український ТБ-продукт за допомогою цифрового сигналу, і дивляться лише іноземний інформаційний продукт. Це, зокрема, стосується:

- Ренійського району Одеської обл. (Практично повністю).

- Кодимського району (частково).

- Тарутинського району (частково).

- Великомихайлівського району (частково).

- Фрунзівського району (частково).

- Болградського району (частково).

"У м.Одеса "інформаційна" проблема стоїть менш гостро. Основна частина місцевих ЗМІ мають проукраїнську спрямованість, об'єктивно висвітлюють події і сприяють нормалізації обстановки в місті та регіоні. Виняток з цього правила - проросійський сайт "Таймер", що продовжує оспівувати діяльність вожачка антиукраїнської партії "Родина" І.Маркова, що втік до Москви. Діючи у форматі проросійської газети "Вести", антиукраїнський ресурс "Таймер" прямо не порушує українське законодавство, однак представляє на регіональному рівні серйозну загрозу інтересам інформаційної безпеки України", - відзначають аналітики "Інформаційного спротиву".

 

Loading...
Loading...