Радіо "Вести" починає розпускати штат через проблеми з ліцензією

Медіахолдинг "Вести Украина" повідомив працівників про заплановане скорочення штату, бо Національна рада з питань телебачення і радіомовлення зволікає з розглядом заяви про продовження ліцензії

Про це йдеться в заяві холдингу, поширеній 29 грудня, передає Depo.ua.

Медіахолдинг "Вести Украина" звернувся до Нацради із заявою про продовження ліцензій "Радио Вести" в Києві та Харкові. Строк дії цих двох ліцензій завершується в лютому 2017 року, "але рішення у встановлений законом строк так і не прийнято регулятором", зазначили в холдингу.

Заступниця голови Нацради Уляна Фещук у коментарі "Детектору медіа" повідомила, що матеріали всіх ліцензійних справ надходять на розгляд членів ради після опрацювання апаратом. Якщо там є зауваження до ліцензійних документів, їхнє опрацювання може затягуватися, доки ліцензіати не виправлять недоліки. Наприклад, у Нацради можуть виникнути зауваження чи додаткові запитання щодо прозорості медіавласності, дозволів на використання передавачів тощо.

"Законом передбачено, що заява про продовження ліцензії розглядається Національною радою за 60 днів до завершення строку дії. А якщо заява не розглянута, навіть якщо вже закінчився строк дії – ліцензія діє до моменту ухвалення Нацрадою рішення щодо продовження або не продовження", - пояснила Уляна Фещук.

 Тому ліцензії "Радио Вести" ще діють, і Нацрада ще буде ухвалювати рішення за заявою радіокомпаній.

Як відомо, "Радио Вести" мовить у Києві, Харкові та Дніпрі на базі ліцензій трьох радіокомпаній – ТОВ "ТРК "Дивосвіт", ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер" і ТОВ "ТРК "Світ".

Крім того, холдинг "Вести Украина" володів ще кількома радіокомпаніями, на базі яких хотів запустити "Радио Вести".  

У грудні 2014 року компанії захотіли змінити позивні на "Радио Вести"  і програмну концепцію під інформаційно-розважальний формат. Але Нацрада їм відмовила. Мовники звернулися до суду, де оскаржили рішення регулятора. Відтоді Нацрада кілька разів оголошувала компаніям попередження – зокрема, за недотримання програмної концепції. 15 вересня регулятор черговий раз відмовив у переоформленні їхніх ліцензій.

28 грудня стало відомо про закриття з 1 січня 2017 року телеканалу UBR, що також належить медіа холдингу "Вести Украина".

Сьогодні також виник скандал щодо можливого непродовження ліцензії телеканалу "1+1", однак влада запевняє, що все буде добре

 

Більше новин політики читайте на Depo.Влада

 

Loading...
Loading...