Влада

Помста бойовиків: опубліковані контакти журналістів, акредитованих Україною в зоні АТО

Донбаські сепаратисти оприлюднили списки та контакти українських і іноземних журналістів, яку отримали акредитацію для висвітлення подій на Сході країни з українського боку

25 травня 2016, 10:51

Ці дані на сепаратистському сайті Окупація.net займають понад 70 сторінок, передає depo.ua.

Зокрема, оприлюднені прізвища та номери телефонів представників телеканалів "Інтер", "1+1", СТБ, ICTV, "Україна", "Громадське", "Еспресо", "5 канал", "ТЕЛЕ ПРО", 24, 112, "Перший національний", "Новий канал", "Столиця", НТН, кінематографісти кінооб’єднання "Вавілон-13" та Кінопродакшн "Машкіно" та ін.

У списку друковані та інтернет-ЗМІ представили журналістами "Kyiv Post", "Дзеркало тижня", "Урядовий кур’єр", "Голос України", "Вести", "Сегодня", "Новое время", "День", "Комсомольская правда", "Донецкая правда", УНІАН, "Ліга", "Остров" тощо.

У списку іноземних журналістів є представники ЗМІ Великобританії, США, Італії, Франції, Туреччини, Швеції, Греції, Росії, Іспанії, Нідерландів та інших країн.

Нагадаємо, на початку травня сайт "Миротворець" опублікував список із понад 4 тис. записів, які мають акредитацію у "ДНР", за що був засуджений журналістською спільнотою.

24 травня "Миротворець" також опублікував  нові списки українських та іноземних журналістів журналістів, які "співпрацюють з країною агресором".

Більше новин про політичне життя України читайте на Depo.Влада

Loading...
Loading...