Влада

Окупанти стверджують, що канал АTR в Криму сам відключився

Окупаційна влада Криму стверджує, що кримськотатарський телеканал АТР припинив мовлення з ініціативи власників

27 квітня 2015, 12:22

Про це заявив глава "Роскомнагляду" Олександр Жаров, повідомляє depo.ua з посиланням на ТАСС.

"Припинення мовлення телеканалу відбулося з ініціативи власників. Ніхто їх відключати не збирався", - запевнив він, додавши, що засновники подавали документи на продовження ліцензії чотири рази, але кожен раз вони "були некомплектними".

Як повідомляв depo.ua  з 1 квітня в Криму припинив мовлення перший кримськотатарський телеканал АТR, а також всі ЗМІ даного медіахолдингу через відмову "Роскомнагляду" перереєструвати холдинг за російськими законами. Після цього голова окупаційного уряду Криму Сергій Аксьонов  доручив профільним відомствам надати сприяння у створенні проросійської Громадської кримськотатарської телерадіокомпанії

Loading...
Loading...