Скандал у Бальчуна. Кому довірять керувати залізницею в регіонах

Сьогодні визначилося, хто керуватиме регіональними структурами держпідприємства. На жаль, найгірші очікування щодо призначенців підтвердилися

Політичний оглядач, журналіст відділу «Влада»
Скандал у Бальчуна. Кому довірять керува…

Будівлю УЗД від самого ранку пікетували активісти, які вимагали від польського керівника відомства Войцеха Бальчуна відмовитися від кандидатур, що заплямували себе зв'язками з олігархами й режимом Януковича. І взагалі – йти у відставку. Активісти також виступали проти того, що майже всі кошти, які заробляє "Укрзалізниця", йдуть на оплату кредитів російських банків, а українське відомство не подає відповідні позови у суди. До речі, журналіста Depo.uа на засідання конкурсної комісії не пустили. При цьому охорона "Укрзалізниці" проігнорувала той факт, що конкурс є відкритим. Згодом охоронці взагалі закрили центральні ворота в будівлю відомства.

Як зрештою виявилося, ховали конкурсантів від розгніваних мітингарів недарма. Відбір пройшли саме ті фігури, проти яких і протестували активісти. За інформацією Depo.ua, список потенційних регіональних начальників залізниці виглядає наступним чином: Донецька залізниця – Сергій Бугайов, Львівська залізниця – Іван Груник, Одеська залізниця – В'ячеслав Єрьомін, Південна залізниця – Микола Уманець, Південно-Західна залізниця – Григорій Бевз, Придніпровська залізниця – Микола Кужавський. Пересічному українцеві ці імена нічого не говорять, проте у кожного з без п'яти хвилин керівників філій є багато скелетів у шафах.

"Директор регіональної філії – це і стратег, і лідер, і менеджер, і дипломат, який скеровує, корегує, аналізує та управляє залізницями України". Такий анонс конкурсу було розміщено на сайті відомства. Отож, проаналізуємо, кого відібрали в стратеги. І чому проти цього мітингували активісти.

За інформацією ЗМІ, майбутній очільник Придніпровської залізниці, до слова, прифронтової, Микола Кужавський офіційно працював помічником народного депутата від Партії регіонів, а згодом міністра оборони Павла Лебедєва. Інформація про це розміщена на популярному ресурсі "Посіпаки". Лебедєв перебуває у міжнародному розшуку, йому інкримінують участь у злочинній організації, створеній з метою здійснення тяжкого або особливо тяжкого злочину. Йдеться про розслідування справи Януковича. Саме робота Лебедєва на чолі Міноборони України призвела до повної втрати обороноздатності нашої держави в 2014 році. Але, як свідчить конкурс в УЗД, помічники явного агента ФСБ уникнули люстрації і претендують на керівні посади.

Інший фаворит - Іван Груник - у 2011-2012 роках працював заступником голови Львівської ОДА Михайла Костюка, який, у свою чергу, колись працював гендиректором "Укрзалізниці". Окрім того, Груник у минулому скликанні був депутатом Львівської облради від фракції "Відродження", яку здавна називають "залізничною" партією. Її, нагадаємо, заснував Георгій Кірпа. Груник до перемоги на конкурсі посідав посаду в.о. керівника Львівської залізниці.

Одеську залізницю може очолити В'ячеслав Єрьомін. Зараз він в.о начальника цієї регіональної філії, а ще раніше був заступником начальника. Уродженець Донбасу доріс на Донецькій залізниці до начальника відділу забезпечення вантажної роботи, після чого опинився на Одещині. У відкритих джерелах є інформація, що його дружина працює в компанії "Вертикаль груп", яка безпосередньо співпрацює з одеською залізницею. Фактично, мова йде про конфлікт інтересів. Утім, конкурсна комісія цього не помітила.

Ймовірного керівника Південно-західної залізниці Григорія Бевза називають людиною бізнесмена й неодноразового народного депутата Василя Хмельницького. Особа на прізвище Бевз фігурує в якості співзасновника ТОВ "Дослідно-механічний завод "Карпати". Це підприємство виготовляє вагони, напіввагони, контейнери тощо. За інформацією "Наших грошей", у 2014 році це ТОВ отримало від Стрийського вагоноремонтного заводу підрядів на суму 25,10 млн. грн. Бевз в якості самовисуванця балотувався до ВР на дочасних виборах 2014 року в 123-му окрузі на Львівщині. Тоді тут переміг Тарас Батенко, нині – "укропівець". Бевз посів передостаннє місце.

Донецьку залізницю має очолити Сергій Бугайов, якого, за даними джерел, лобіює Микола Нємцов – виконувач обов'язків директора з безпеки і член наглядової ради "Укрзалізниці". Навколо цього колишнього УБОПівця з Чернівців нещодавно розгорівся гучний скандал у пресі. Власне, ознайомитися з цікавими фактами його біографії, може будь-хто. Як кажуть, Google у допомогу.

Микола Уманець, мабуть, чи не найбільш досвідчений серед згаданих персонажів. Він очолює Південну залізницю з 2014 року. У 7 скликанні ВР був помічником-консультантом "регіонала" Віктора Остапчука. Останній, у свою чергу, з 2000 по 2012 рік очолював Південну залізницю, після чого і пішов у парламент. Пішов в політику й Уманець, який у 2010 році став депутатом Харківської облради від Партії регіонів. Харківські активісти свого часу звинувачували керівництво Південної залізниці у значних фінансових зловживаннях. Але, скоріше за все, під час конкурсного відбору на такі дрібниці, як політичні уподобання кандидатів, ніхто не зважав. Головне, щоб людина була хороша...

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme