Влада

Канал RT показав сюжет про євреїв-окультистів у штабі Хілларі Клінтон

Американський підрозділ російського каналу RT випустив сюжет про те, що в передвиборній кампанії Хілларі Клінтон замішані ілюмінати

15 жовтня 2015, 21:11

Про це повідомляє depo.ua.

Ведуча програми The Resident Лорі Харфенист розповіла, що Хілларі Клінтон надає послуги стартап Groundwork, фінансований Еріком Шмідтом, головою ради директорів Alphabet. Харфенист звернула увагу на логотип Groundwork, на якому зображено трикутник і точка — зовсім як на символі іллюмінатів.

Ведуча додала, що у компанії Timshel, що володіє Groundwork, назва походить від фрази "Ти можеш" на івриті.

"У них не тільки логотип ілюмінатів їм ще й платять люди, що говорять на івриті!", — підсумувала Харфенист.

Видання Tablet назвало заяви, які прозвучали у програмі RT, "химерної антисемітської теорією змови". Через кілька годин після того, як на сюжет звернули увагу журналісти, він був вилучений з офіційного каналу RT America. Але на YouTube залишилися копії.

Більше міжнародних новин читайте в рубриці Світ.depo.ua.

Loading...
Loading...