Влада

Екс-власник холдингу "Весті" пообіцяв повернутися до Києва

Колишній власник медіахолдингу "Весті" Ігор Гужва повідомив, що вже в суботу повертається до Києва, щоб цього ж дня особисто зустрітися зі слідчим і власноруч отримати повідомлення про підозру.

01 серпня 2015, 15:44

Як заявив Гужва, він не переховується, а наперед попереджає слідство про свої пересування, повідомляє depo.ua з посиланням на Радіо Свобода.

Він нагадав, що підозрюють його за статтею Кримінального кодексу про ухилення від сплати податків, а за чинним законодавством за підозрою за цією статтею його не мають права брати під варту як запобіжний захід.

За словами Гужви, він прибуває на летовище «Бориспіль» о 16-й годині. В розкладі аеропорту найближчі заплановані прибуття, о 15:50, стосуються, крім рейсу з турецької Антальї, також двох рейсів із Москви.

У серед Ігор Гужва повідомив, що вирішив залишити медіахолдинг «Весті Україна» і продав належну йому частку корпоративних прав у медіа-холдингу, а також залишає посаду головного редактора газети «Весті». За повідомленнями, наразі управління медіа-холдингом здійснюватиме рада директорів на чолі з Ольгою Семченко, яка раніше була речником колишнього міністра доходів і зборів Олександра Клименка.

На даний момент до складу холдингу входять телеканал UBR, радіостанція «Весті», щоденна газета «Весті» та сайт vest-ukr.com, а також журнал «Весті. Репортер». Права власності на всі активи медіа-холдингу наразі належать однойменній кіпрській компанії Media Holding Vesti Ukraine.

У травні 2014 року співробітники податкової міліції під час обшуку в офісі компанії "Весті Мас-медіа" виявили в Ігоря Гужви 1,5 мільйона гривень. Державна фіскальна служба від 28 квітня цього року проводить досудове слідство щодо засновника газети "Весті" - ТОВ "Весті Мас-медіа", кінцевим бенефіціаром якого виступає Ігор Гужва. Також повідомляли, що податкова міліція з'ясувала, що видання не сплатило податки на суму понад 17 мільйонів гривень.

Російськомовна газета "Весті" є найбільшою безкоштовною газетою в Україні. Цю газету звинувачують у тому, що вона є інструментом російської пропаганди, займаючись "вибірковим висвітленням фактів із метою маніпуляції громадською думкою", і "фінансується з країни-агресора" та "становить загрозу національній безпеці України". Газета заперечує ці звинувачення.

Loading...
Loading...