Влада

Друг Путіна Земан звинуватив російське телебачення у брехні

Президент Чехії Мілош Земан заявив, що канал "Росія-1" у фільмі «Варшавський договір» збрехав, назвавши окупацію країни 1968 радянськими військами "обгрунтованою"

03 червня 2015, 17:56

Про це Земан заявив під час офіційного візиту в місто Табор, передає depo.ua з посиланням на "Радіо Чехія".

"Російське телебачення бреше і нічого іншого, крім того, що це журналістська брехня, я додати не можу", - заявив Земан.

Він зазначив, що реформи, які проводив Олександр Дубчек та інші керівники Чехословаччини підтримувала більшість суспільства.

Президент Чехії сказав, що радянська окупація "була не помилкою, а злочином".

Нагадаємо, 2 червня влада Чехії та Словаччини висловили обурення виходом на російському телебаченні фільму "Варшавський договір. Розсекречені сторінки" про "Празьку весну", оскільки у фільмі є багато спотворень і недостовірностей.

Loading...
Loading...