Влада

«Гоблін» приготував кримським журналістам крадений «подарунок» за $ 6 мільйонів

У Сімферополі редакції провладних ЗМІ переселяють до будівлі, «віджату» у колишнього глави кримських бютівців і екс-заступника глави АП України Андрія Сенченка

15 грудня 2014, 16:45

«Гоблін» приготував кримським журналістам крадений «подарунок» за $ 6 мільйонів

фото: yandex.maps

За інформацією ДеПо, редакції, що обслуговують нинішні кримську «владу», переселяють в будівлю на вул. Козлова, 45 у Сімферополі.

У 2005 - 2011 роках там розташовувалися ЗМІ, які пов'язували з Сенченко: газети «Собития» і «Полуостров», - а також швейна фабрика «Гуматекс» (її пов'язували з партнером Сенченко, екс-міністром праці та соцполітики України Людмилою Денисовою) і кримська республіканська організація «ВО« Батьківщина».

«Переїзд на одній з нарад анонсував Полонський (Дмитро, кримський «віце-прем'єр», який також є «міністром» внутрішньої політики, інформації та зв'язку Криму - ред.). Народ вже мало не поверхи будівлі ділить. Думають, де краще облаштувати їдальню. Кажуть навіть, що в цю будівлю мало не ДТРК «Крим» усім складом теж переїде», - розповіло джерело.

Андрій Сенченко в коментарі ДеПо назвав процес переселення журналістів у будівлю на Козлова «звичайною крадіжкою».

«Інакше й назвати неможливо - об'єкт належить підприємству. Але захотілося їм, і вони його назвали власністю так званої Республіки Крим. За це все доведеться відповідати, позови будуть пред'явлені, в тому числі окупаційному режиму в міжнародних судах», - заявив він.

За словами Сенченка, в будівлі, що використовувалася як бізнес-центр, залишилося майно, а саме воно (площею близько 10 тис. кв. м) коштує за нинішніми цінами $ 5-6 млн.

Журналістам, які збираються переселятися на Козлова, екс-глава АП порадив «швидше торохнутися від цього режиму, а то потім соромно буде все життя».

«Це не журналісти, це пособники бандитів. Вони собі просто на лоб повинні наліпити це клеймо - «пособники», - додав він.

Як повідомляв ДеПо, у серпні в будівлі Чорноморської телерадіокомпанії - єдиного кримського телеканалу, що знаходиться в опозиції до окупаційній владі (його також пов'язують з екс-главою АП Андрієм Сенченко), стався обшук. Федеральна служба судових приставів провела на телеканалі арешт майна, видворивши весь колектив телекомпанії з будівлі на вулицю.

Loading...
Loading...