Влада

Крайній олігарх Савіка Шустера

Єдиним українським олігархом, на якого не працював Савік Шустер, до останнього часу залишався Ігор Коломойський

03 вересня 2015, 14:05

Крайній олігарх Савіка Шустера

фото: УНІАН

За свою десятирічну кар'єру ведучого ток-шоу в Україні Савік Шустер встиг попрацювати мало не з усіма українськими олігархам. У калейдоскопі телеканалів, які змінював Савік Михайлович, були медіа Дмитра Фірташа, Віктора Пінчука, Ріната Ахмєтова. До того ж Шустер встиг попрацювати на благо режиму Януковича та його сателітів на "Першому Національному" та телеканал "112", який пов'язаний з екс-міністром внутрішніх справ Віталієм Захарченком.

Змінюючи канали як рукавички, Шустер навіть встиг попрацювати на одному й тому ж каналі двічі. Проте у нього якось не зросталося з "плюсами" Ігоря Коломойського. З вчорашнього дня цієї прогалини в біографії Шустера більше не існує. Бінго!

Останній олігарх Савіка Шустера - фото 1

Варто нагадати деякі кар'єрні кроки Шустера. Після міграції з Росії у вересні 2005 року Шустер запустив перше в Україні ток-шоу "Свобода слова" на телеканалі "ICTV" Віктора Пінчука. Працював там дуже завзято - новий формат та флер відомого медійного персонажа зіграв своє.  

Останній олігарх Савіка Шустера - фото 2

Через два роки, у 2007-му, Шустер отримав пропозицію, від якої не міг відмовитися, і перейшов на телеканал "Інтер", підконтрольний на той час Валерію Хорошковському, який активно брав участь в газовому бізнесі "РосУкрЕнерго" і був партнером Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна. Справа йшла дуже непогано, і в 2009 році Савік Шустер відкрив свій продакшн - "Савік Шустер Студія".

Останній олігарх Савіка Шустера - фото 3

Потім був Рінат Ахметов. З 2008 по 2011 рік Шустер вів свою програму на телеканалі "Україна". Після чого опинився на державному "Першому національному каналі", який напряму контролювався з Адміністрації Президента. На кого тут працював Савік? Здається, зрозуміло...

Робота на Президента продовжилася у 2013 році, коли Шустер повернувся на "Інтер", підконтрольний тодішньому голові АП Сергію Льовочкіну. Проте протримався він там рік і по завершенні Майдану швидко перефарбувався, почавши працювати на "Першому національному каналі" спільно з каналом "24" Андрія Садового. Але, подейкують, що тоді Шустера не влаштувало відносно невелике фінансування, і він проміняв "Перший національний" на канал "112", паралельно транслюючи своє ток-шоу на каналі "24".

І нарешті -  канал "1 + 1". Знаючи авторитарний характер Ігоря Валерійовича, Шустер, схоже, буде по повній програмі обслуговувати "опозиційні" інтереси дніпропетровського олігарха. Втім, оцінюючи трудову біографію Шустера, йому не звикати. Коломойський, який останнім часом знаходиться в контрах з президентом, явно налаштований на те, щоб качати ситуацію. Тому, зважаючи на популярність Шустера і могутній медіа-ресурс Коломойського, цей тандем явно працюватиме на те, щоб добити і так слабку довіру людей до влади. Завтра - перший ефір. Чекаємо на візит знаменитої "шустерівської телеприправи" скривдженого Олега Ляшка...

Loading...
Loading...