Гроші

Зростання цін на вантажні залізничні перевезення вдарить по кожному українцеві, - нардепи

Заплановане "Укрзалізницею" підвищення тарифів на вантажні перевезення залізничним транспортом вдарить по гірничо-металургійному комплексу та аграрному сектору, а негативні наслідки цього рішення відчує на собі кожен українець

06 квітня 2016, 17:18

Про це заявив глава Комітету з питань промислової політики і підприємництва, депутат Віктор Галасюк під час візиту на Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча (ММК ім. Ілліча), передає depo.ua з посиланням на "Українські новини".

"Ми говоримо сьогодні про те, що необхідно накласти мораторій на підвищення тарифів на залізничні перевезення, адже це контрпродуктивно, коли держава намагається взяти додаткові ресурси, витіснити з промисловості, забрати кошти на державного монополіста. А тим самим завдає удар по всій українській промисловості. При цьому я хочу наголосити, що підвищення залізничних вантажних тарифів - це удар не тільки по ГМК, а також удар по українському аграрному сектору, а також цей удар відчує на собі кожен громадянин України через ціни в магазинах, тому це сьогодні не припустимо ", - заявив депутат.

За словами Галасюка, "Укрзалізниця", яка має внутрішні резерви для реалізації інвестиційних програм, повинна знайти можливість для залучення інвестиційних кредитів, в тому числі за допомогою міжнародних фінансових інститутів.

"Але ніяк це не треба робити за рахунок споживачів, металургів, сільгоспвиробників, які сьогодні на ладан дихають. Тому що сьогодні ціни на ту продукцію, яка перевозиться, впали на 30-40%, кон'юнктура на світових ринках є надзвичайно непривабливою. Водночас "Укрзалізниця" хоче підняти тарифи на те, щоб заткнути ці бюджетні діри. Але наслідком є те, що впадуть обсяги ", - пояснив глава Комітету.

Лідер Радикальної Партії Олег Ляшко також заявив, що його партія бореться за відмову від планів підняти вартість вантажних перевезень.

"Укрзалізниця" хоче підняти тарифи на вантажні перевезення на 10%. Російським перевізникам створюють преференції - на 15% менше вони платять, а українським виробникам піднімають на 10%. Що це за політика? Ця антидержавна політика призводить до втрати тисяч робочих місць. І тому ми зараз боремося за те, щоб українським металургам, вугільної галузі, сільськогосподарським виробникам не піднімала "Укрзалізниця" тарифи", - заявив Ляшко.

Проти підвищення залізничних тарифів і представники промисловості.

"Нам для розвитку і збереження робочих місць потрібно не підвищення тарифів, а преференції. Ми не говоримо, що це потрібно постійно. Але в період, коли однією з базових галузей економіки країни важко, держава повинна повернутись до металургів особою, щоб нас підтримати. І вже за деякий час ми можемо відплатити країні збільшенням виробництва та податками. Природно, разом з нами будуть розвиватися і підніматися інші галузі ми сподіваємося, що уряд вибере здоровий підхід і не дозволить залізниці в черговий раз в травні підвищити тарифи", - заявив генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко.

Більше новин про політичне життя України читайте на Depo.Влада

Loading...
Loading...