Гроші

Як першокласний сервіс може стати основним джерелом росту бізнесу

В умовах насиченої конкуренції та середи, яка швидко змінюється, залишатися лідером своєї індустрії неймовірно важко

12 січня 2016, 12:21

Як першокласний сервіс може стати основним джерелом росту бізнесу

Багато бізнесів вкладають величезні кошти у маркетинг, щоб ще гучніше заявити про свою компанію. Проте є універсальна стратегія, котра замінить будь-який, навіть найякісніший та продуманий маркетинг. Ім’я цієї стратегії – якісний клієнтський сервіс.

Саме тому KA Group – оператор бізнес заходів преміум класу, компанія №1 в Україні, запросила в Україну світового Customer Service Guru - Джона Шоула, який проведе масштабний майстер-клас із побудови першокласного сервісу.

Де і коли: 18 лютого 2016, Ramada Encore Kyiv

Для кого: СЕО та генеральні директори, директори із розвитку, директори із продажів, Customer Experience менеджери.

"КЛІЄНТИ НА ВСЕ ЖИТТЯ" - це майстер-клас без теорії, який повністю присвячений побудові першокласного сервісу. До того ж, успіх публічний виступів Джона Шоула полягає в тому, що він завжди приділяє більше уваги впровадженню змін. І він завжди говорить про ті стратегії сервісу, які легко зрозуміти та адаптувати до будь-яких умов. До того ж, Джон поділиться досвідом світових лідерів, які зробили ставку на сервіс та заробили мільярди.

У результаті короткострокового навчання ви отримаєте:

- чіткий план для побудови та покращення в компанії сервісної стратегії;
- точні відповіді на питання щодо впровадження стратегії сервісу у вашій компанії;
- дієві рекомендації, як розширити можливості вашого бізнесу за допомогою турботи про клієнта;
- інструменти, за допомогою яких необхідно виміряти стратегії якісного сервісу.

Як коментує сам Джон Шоул: "Насамперед, ви – лідер у СЕРВІСІ, а не банк, готель, дистриб’ютор, роздрібна мережа чи фармацевтична компанія. Далі потрібно пам’ятати, що не одна реклама не скаже про вас гучніше та ефективніше, аніж ваш задоволений клієнт. І сьогодні гарне обслуговування клієнтів вашими підлеглими – це ваша робота як топ-менеджера. Компаніям, які бажають росту, потрібно думати про те, яке враження вони справляють на клієнта. Усі – від генерального директора до працівників першої лінії – повинні показувати це і словом і ділом. Відзначу, мої методи не потрібні тим, у кого є безлімітний бюджет на рекламу. Але ті, хто витрачає багато грошей на маркетинг, забувають – у компанії є такий актив, як люди, які і роблять сам бізнес. А сарафанне радіо – це найдешевший і найпотужніший інструмент маркетингу: люди не вірять в те, що бачать по телевізору, але вони вірять іншим людям".

Майстер-клас: "КЛІЄНТИ НА ВСЕ ЖИТТЯ" - це можливість вивести ваш бізнес на новий кращий рівень за допомогою першокласного клієнтського сервісу.

Реєструйтеся вже сьогодні! Або телефонуйте: +38 044 374 00 94

Для довідки:
Джон Шоул – "Гуру культури обслуговування" за версією журналів Time і Entrepreneur, людина-бренд чи всесвітньовідомий консультант із сервісної стратегії, автор 7 бестселерів про сервіс, у числі котрих настільна книга будь-якого бізнесмена "Першокласний сервіс як конкурентна перевага", президент Service Quality Institute (США), за програмами якого було навчено більше 2 мільйонів людей у 40 країнах світу.

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші

Loading...
Loading...