Як першокласний сервіс може стати основним джерелом росту бізнесу

В умовах насиченої конкуренції та середи, яка швидко змінюється, залишатися лідером своєї індустрії неймовірно важко
Як першокласний сервіс може стати основним джерелом росту бізнесу
Як першокласний сервіс може стати основним джерелом росту бізнесу

Багато бізнесів вкладають величезні кошти у маркетинг, щоб ще гучніше заявити про свою компанію. Проте є універсальна стратегія, котра замінить будь-який, навіть найякісніший та продуманий маркетинг. Ім’я цієї стратегії – якісний клієнтський сервіс.

Саме тому KA Group – оператор бізнес заходів преміум класу, компанія №1 в Україні, запросила в Україну світового Customer Service Guru - Джона Шоула, який проведе масштабний майстер-клас із побудови першокласного сервісу.

Де і коли: 18 лютого 2016, Ramada Encore Kyiv

Для кого: СЕО та генеральні директори, директори із розвитку, директори із продажів, Customer Experience менеджери.

"КЛІЄНТИ НА ВСЕ ЖИТТЯ" - це майстер-клас без теорії, який повністю присвячений побудові першокласного сервісу. До того ж, успіх публічний виступів Джона Шоула полягає в тому, що він завжди приділяє більше уваги впровадженню змін. І він завжди говорить про ті стратегії сервісу, які легко зрозуміти та адаптувати до будь-яких умов. До того ж, Джон поділиться досвідом світових лідерів, які зробили ставку на сервіс та заробили мільярди.

У результаті короткострокового навчання ви отримаєте:

- чіткий план для побудови та покращення в компанії сервісної стратегії;
- точні відповіді на питання щодо впровадження стратегії сервісу у вашій компанії;
- дієві рекомендації, як розширити можливості вашого бізнесу за допомогою турботи про клієнта;
- інструменти, за допомогою яких необхідно виміряти стратегії якісного сервісу.

Як коментує сам Джон Шоул: "Насамперед, ви – лідер у СЕРВІСІ, а не банк, готель, дистриб’ютор, роздрібна мережа чи фармацевтична компанія. Далі потрібно пам’ятати, що не одна реклама не скаже про вас гучніше та ефективніше, аніж ваш задоволений клієнт. І сьогодні гарне обслуговування клієнтів вашими підлеглими – це ваша робота як топ-менеджера. Компаніям, які бажають росту, потрібно думати про те, яке враження вони справляють на клієнта. Усі – від генерального директора до працівників першої лінії – повинні показувати це і словом і ділом. Відзначу, мої методи не потрібні тим, у кого є безлімітний бюджет на рекламу. Але ті, хто витрачає багато грошей на маркетинг, забувають – у компанії є такий актив, як люди, які і роблять сам бізнес. А сарафанне радіо – це найдешевший і найпотужніший інструмент маркетингу: люди не вірять в те, що бачать по телевізору, але вони вірять іншим людям".

Майстер-клас: "КЛІЄНТИ НА ВСЕ ЖИТТЯ" - це можливість вивести ваш бізнес на новий кращий рівень за допомогою першокласного клієнтського сервісу.

Реєструйтеся вже сьогодні! Або телефонуйте: +38 044 374 00 94

Для довідки:
Джон Шоул – "Гуру культури обслуговування" за версією журналів Time і Entrepreneur, людина-бренд чи всесвітньовідомий консультант із сервісної стратегії, автор 7 бестселерів про сервіс, у числі котрих настільна книга будь-якого бізнесмена "Першокласний сервіс як конкурентна перевага", президент Service Quality Institute (США), за програмами якого було навчено більше 2 мільйонів людей у 40 країнах світу.

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші

Loading...
Loading...