Гроші

Як обрати опалювальний котел у прайс-агрегаторі? (ПРЕС-РЕЛІЗ)

Вибір системи автономного опалювання — процес складний, якщо врахувати велику кількість моделей котлів на ринку. Тут важливо мати повну інформацію стосовно наявних пропозицій та можливість порівняти їх між собою. Набагато зручніше зробити це за допомогою прайс-агрегатора

26 липня 2016, 15:06

Як обрати опалювальний котел у прайс-агрегаторі? (ПРЕС-РЕЛІЗ)

Переваги маркетплейса

Прайс-агрегатор (інша назва — маркетплейс) — величезний каталог, в якому зібрані різноманітні товари. Але при цьому він має звичний інтерфейс інтернет-магазину: характеристики та фото товарів, відгуки покупців, фільтри підбору. Різниця полягає в тому, що прайс-агрегатор сам нічого не продає, а розміщує пропозиції від інтернет-магазинів. Для покупця така схема має суттєву перевагу. Адже йому пропонують набагато ширший вибір, ніж можна зустріти в будь-якому магазині.

Приклад такого каталогу — сервіс MagaZilla. Це прайс-агрегатор, в якому представлена інформація щодо цін та наявності товарів у більш ніж 1000 інтернет-магазинах. Спробуємо підібрати тут опалювальний котел.

Як обирати товар

На головній сторінці оберемо розділ "Клімат та водопостачання", а в ньому підрозділ "Опалювальні котли". За допомогою фільтрів в лівій частині сторінки ми можемо обрати потрібний тип конструкції:

• газовий;
• електричний;
• рідкопаливний;
• твердопаливний;
• комбінований.

Далі обираємо потрібний тип монтажу (на стіну або на підлогу), потужність та бажані функціональні можливості. У підсумку отримуємо перелік котлів, що відповідають нашому запиту. Додатково можемо обрати кілька моделей та додати їх до зручної порівняльної таблиці на окремій сторінці. І мабуть, найважливіше: сервіс покаже перелік інтернет-магазинів та ціни в них на моделі, які нас зацікавили. Обравши оптимальну ціну, нам залишиться лише перейти на сайт магазину для оформлення замовлення.

На весь процес ми витратимо набагато менше часу, ніж у тому випадку, якщо б "мандрували" різними інтернет-магазинами. Недарма все більше людей віддають перевагу прайс-агрегаторам. Як стверджують деякі маркетологи, саме за такими сайтами майбутнє.

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші

Loading...
Loading...