У Київському метрополітені заговорили про вартість поїздки в 20 гривень

Реальний тариф на проїзд у столичному метрополітені з урахуванням будівництва нових гілок повинен становити 1 євро, тобто близько 20 гривень за офіційним курсом

У Київському метрополітені заговорили пр…

Про це в інтерв'ю BBC заявив начальник підприємства Віктор Брагінський.

«У підвищенні вартості тарифів не закладено будівництво метрополітену. Цього тарифу - 4 грн. - просто не вистачить. Якщо враховувати в тарифі будівництво, то вартість його буде близько 1 євро. У тарифі закладено тільки підтримання того, що є. Залежно від прибутку, який ми отримаємо, ми повинні направляти його на виконання програми з розвитку метрополітену», - пояснив він.

Брагінський нагадав, що є проект нової гілки метро на Троєщину, але грошей на його реалізацію немає. Однак четверта лінія дуже потрібна Києву.

«Вона розвантажить пересадочні вузли, перерозподілить пасажирські потоки, змінить схеми маршруту наземного транспорту. Вона повинна прийти на станцію «Вокзальна», і там з'явиться другий вихід. Пасажири відчувають великі проблеми на пересадочних вузлах, це «Театральна» - «Золоті ворота», «Палац спорту» - «Площа Льва Толстого», там треба або будувати другий перехід, або будувати терміново четверту лінію», - сказав Брагінський.

Він додав, що за міжнародними стандартами, в містах на мільйон жителів має бути близько 30 км метрополітену. У Києві цей показник - 23 км на мільйон жителів.

Брагінський зауважив, що від розміщення реклами метрополітен отримує тільки 12,5% встановлених містом тарифів - цього року це 2,1 млн. гривень. Основна частина доходів йде «Київрекламі». Від здачі в оренду площ метрополітен отримав близько 10 млн. грн., з яких половину треба віддати в бюджет міста.

«Ми виходимо на планові збитки на кінець року - близько 540 млн.», - зазначив начальник Київського метрополітену.

Як повідомляв ДеПо, за словами міського голови Києва Віталія Кличка, додаткові кошти від підвищення тарифу на проїзд у метро до 4 грн. (1,5 млрд. грн.) підуть на виплату податків і зарплат (800 млн.), оплату спожитих Київським метрополітеном енергоносіїв (150 млн.), 300 млн. гривень підуть на погашення боргів, у тому числі придбаних у кредит вагонів, «решта залишається для того, щоб метро далі розвивалося, на утримання метро», зокрема на ремонт тунелів, які в деяких місцях вже почали просідати.

 

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme