У Європі заправляти автомобілі будуть солоною водою
Двигун автомобіля працює за принципом водневих, проте для зберігання енергії використовується морська вода
- Головна
-
3 вересня 2014 10:55
У свідомості автолюбителів вже давно сформувалася думка, що спортивний автомобіль не може бути екологічно чистим, проте автовиробникам вдалося розвіяти цей міф, створивши автомобіль, здатний розгонитися до 350 км/год, використовуючи як паливо солону воду.
Його унікальна система приводу дозволяє машині вагою в 2,3 тонни розгонитися з 0 до 100 км/год всього за 2,8 секунди - так само швидко, як це робить McLaren P1.
Після того, як Sportlimousine дебютував на Женевському автосалоні у березні 2014 року, використання автомобілів з двигуном, працюючим на солоній воді, було сертифіковане для використання на дорогах Європи.
Sportlimousine, потужність якого складає 925 к/с, використовує силовий агрегат, що працює за рахунок потоків електролітичних рідин, що взаємодіють між собою. «Серце» автомобіля працює за принципом водневих двигунів, проте для зберігання енергії використовується морська вода. Під час переходу рідини через мембрану виробляється електричний заряд. Ця електрика потім зберігається і поширюється суперконденсаторами.
Автомобіль несе воду в двох 200-літрових місткостях, що дозволяє йому здолати до 600 км. Довжина чотиримісного автомобіля складає 5,25 метра, ширина - 2,2 метри, а висота - 1,35 метра.
При обробці салону автомобіля творці використали натуральну деревину, що надає йому солідного і монолітного вигляду. Крім того, машина оснащена розважальним центром на базі операційної системи Android, повідомляє ДеПо з посиланням на Mail Online.
Компанія Ліхтенштейну NanoFlowcell AG, що створила диво-автомобіль, поки не назвала його ціни або дати початку продажів, проте, на думку експертів, автомобіль може коштувати більше $1,7 млн.
Нині виробник планує випробування на дорогах загального користування в Німеччині і інших країнах Європи, оскільки готується до початку серійного виробництва. У компанії стверджують, що використана ними технологія за енергоємністю в п'ять разів перевершує літій-іонні батареї тієї ж ваги.
«У нас є великі плани, і не лише в автомобільній промисловості, - говорить голова правління NanoFlowcell AG професор Йенс-Петер Еллерман. - Потенціал NanoFlowcell значно більше, особливо з точки зору внутрішніх постачань енергії. Також наша технологія може бути застосована в морській, залізничній і авіаційній техніці».
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 12:01На Харківщині водій на шкільному автобусі возив окупантів і снаряди: СБУ затримала колаборанта ФОТО
- 11:45З окупації повернули ще 6 українських дітей з родинами
- 11:29Під ворожим вогнем перебували 7 населених пунктів на Запоріжжі
- 11:20СБУ затримала дніпрянина, який шукав позиції ППО та наводив ракети
- 10:47Окупанти вночі вдарили по Селидовому на Донеччині. Є жертва
- 10:35Синоптики попередили про зливи в деяких областях України
- 10:33На Хмельниччині вночі збили два БпЛА
- 09:36Росіяни вночі атакували Україну 13 "шахедами": скільки вдалося збити
- 09:16У Чернігові завершено рятувальну операцію на місці ракетної атаки
- 09:10Атака російських БпЛА на Прикарпатті була спрямована на критичну інфраструктуру, - ОВА
- 08:54ЗСУ минулої доби ліквідували ще 910 російських військових
- 08:47 Кількість загиблих через ракетний удар по Чернігову зросла до 18 осіб
- 08:24Росіяни скинули авіабомбу на агропідприємство на Харківщині: Кадри з місця ФОТО
- 08:22Росіяни вночі вдарили "шахедами" по Дніпропетровщині
- 23:40Шахраї "нагріли" на британському турне Тейлор Свіфт понад $1,2 млн
- 23:10Зеленський підтвердив сьогоднішній удар по аеродрому в Джанкої
- 22:51 Байден обіцяє одразу підписати закон про допомогу Україні
- 22:32Присвоїла майже мільйон: У Дніпрі судитимуть аферистку, яка видавала себе за військового та просила гроші
- 22:12 Зима повертається: В Україну йдуть заморозки