Гроші

У Європі заправляти автомобілі будуть солоною водою

Двигун автомобіля працює за принципом водневих, проте для зберігання енергії використовується морська вода

03 вересня 2014, 10:55

У свідомості автолюбителів вже давно сформувалася думка, що спортивний автомобіль не може бути екологічно чистим, проте автовиробникам вдалося розвіяти цей міф, створивши автомобіль, здатний розгонитися до 350 км/год, використовуючи як паливо солону воду.

Його унікальна система приводу дозволяє машині вагою в 2,3 тонни розгонитися з 0 до 100 км/год всього за 2,8 секунди - так само швидко, як це робить McLaren P1.

Після того, як Sportlimousine дебютував на Женевському автосалоні у березні 2014 року, використання автомобілів з двигуном, працюючим на солоній воді, було сертифіковане для використання на дорогах Європи.

Sportlimousine, потужність якого складає 925 к/с, використовує силовий агрегат, що працює за рахунок потоків електролітичних рідин, що взаємодіють між собою. «Серце» автомобіля працює за принципом водневих двигунів, проте для зберігання енергії використовується морська вода. Під час переходу рідини через мембрану виробляється електричний заряд. Ця електрика потім зберігається і поширюється суперконденсаторами.

Автомобіль несе воду в двох 200-літрових місткостях, що дозволяє йому здолати до 600 км. Довжина чотиримісного автомобіля складає 5,25 метра, ширина - 2,2 метри, а висота - 1,35 метра.

При обробці салону автомобіля творці використали натуральну деревину, що надає йому солідного і монолітного вигляду. Крім того, машина оснащена розважальним центром на базі операційної системи Android, повідомляє ДеПо з посиланням на Mail Online.

Компанія Ліхтенштейну NanoFlowcell AG, що створила диво-автомобіль, поки не назвала його ціни або дати початку продажів, проте, на думку експертів, автомобіль може коштувати більше $1,7 млн.

Нині виробник планує випробування на дорогах загального користування в Німеччині і інших країнах Європи, оскільки готується до початку серійного виробництва. У компанії стверджують, що використана ними технологія за енергоємністю в п'ять разів перевершує літій-іонні батареї тієї ж ваги.

«У нас є великі плани, і не лише в автомобільній промисловості, - говорить голова правління NanoFlowcell AG професор Йенс-Петер Еллерман. - Потенціал NanoFlowcell значно більше, особливо з точки зору внутрішніх постачань енергії. Також наша технологія може бути застосована в морській, залізничній і авіаційній техніці».

Loading...
Loading...