Гроші

Україну взимку чекає транспортний колапс

Дорожнє господарство України готове до роботи в осінньо-зимовий період тільки на 50%

10 жовтня 2014, 11:48

Про це на засіданні Колегії Державного агентства автомобільних доріг України доповів начальник експлуатаційного утримання та безпеки руху Укравтодору Олег Федоренко, пише ДеПо.

За його словами, цього року поряд з давніми проблемами, зокрема застарілою і зношеною дорожньої технікою, виникли й інші, викликані значним недофінансуванням галузі та подіями на сході України.

Так, станом на початок цього тижня дорожні підприємства мають в наявності 58 тис. тонн солі та 600 тис. тонн фрикційних матеріалів, що становить 36% і 54% відповідно до плану на початок зими.

За розрахунками Федоренка, цих обсягів з урахуванням минулорічних залишків повинно вистачити на здійснення експлуатаційного утримання на належному рівні лише протягом двох-трьох тижнів негоди.

«Для того, щоб раціонально використовувати ці невеликі запаси Служби автомобільних доріг в регіонах спільно з облавтодором повинні перерозподілити всі існуючі протиожеледні матеріали між усіма філіями», - підкреслив він.

Не менш ускладнює підготовку до зими і значна заборгованість по заробітній платі, через яку більшість дорожніх підприємств і організацій перейшли на скорочені робочі тижні.

«У зимовий період про такий графік роботи дорожників не може бути й мови, навіть навпаки - досвід минулих років говорить про необхідність введення цілодобових чергувань. Дорожники завжди з розумінням ставилися до ситуації в галузі, а під час екстремальних погодних умов працювали в цілодобовому режимі стільки, скільки було потрібно. Саме тому ми повинні дбати про умови їх праці та забезпечити фінансування їх діяльності хоча б у мінімальному обсязі», - зазначив начальник управління.

Головна проблема в забезпеченні безперебійного руху взимку - військовий конфлікт на Донбасі. У зоні АТО задіяна левова частка техніки Державної служби з надзвичайних ситуацій України та Збройних сил України.

«Цього року ми не можемо розраховувати на їх допомогу, як це було раніше, а повинні покладатися виключно на свої сили. Ми повинні тісно співпрацювати з місцевими властями, а також залучити до роботи якнайбільше спеціалізованої техніки сторонніх організацій», - підсумував він.

Loading...
Loading...