Гроші

Безгрошів'я змусило українців економити на догляді за собою

Українці почали мігрувати з дорогих салонів краси в дешевші, а також рідше стригтися і фарбуватися

19 вересня 2014, 15:38

Про це повідомила керуючий партнер компанії «Салонний маркетинг» Наталія Гончаренко під час XIII Міжнародної виставки парфумерії та косметики «Inter CHARM Україна-2014», пише ДеПо.

«Клієнти продовжують ходити в салони краси, але вони просто ходять рідше. Якщо вони фарбувалися раз на місяць, то зараз вони фарбуються раз на півтора-два місяці. Те ж саме стосується стрижки», - повідомляє вона.

За словами Наталії, зараз 70% салонів краси відкривають непрофесійні інвестори, які заводять цей бізнес для своїх дружин або просто «погратися». Такі салони не можуть надати клієнту якісну послугу за справедливу ціну. Це розчаровує відвідувачів і вони масово, хоч і з небажанням, йдуть обслуговуватися додому до знайомих майстрів, щоб не переплачувати за послуги перукарів.

«Їм не подобається обслуговуватися вдома. Нехай навіть у дуже хорошого майстра. Бо навіть дуже хороший майстер не може у себе вдома надати такий сервіс, який хоче клієнт», - констатує Гончаренко.

Вона впевнена, що ні економічна, ні політична ситуації в глобальному сенсі не диктують споживчу поведінку на ринку краси сьогодні. Це роблять виключно директори салонів краси.

«На сьогодні клієнти кажуть: салонів багато - піти немає куди. Майстри кажуть: салонів багато - піти працювати немає куди. Директори салонів кажуть: ні клієнтів немає, ні майстрів немає. Хто автор цього хаосу? Непрофесійні інвестори і директори, які керують цими салонами», - підкреслює Наталія Гончаренко.

Що стосується ціни послуг у салонах краси, то більшість з них підняли свої розцінки в середньому на 10-15%. Головна причина - жорстка прив'язка до долара, оскільки майстри працюють виключно з імпортними витратними матеріалами.

«Багато дистриб'юторів пішли назустріч салонам і протягом двох останніх місяців стримували ціни, продаючи українським майстрам свої товари за курсом 8-10 грн/дол., але вони не можуть це робити вічно. Тому дистриб'ютори починають піднімати ціни», - констатує Наталія Гончаренко.

Loading...
Loading...