Безгрошів'я змусило українців економити на догляді за собою

Українці почали мігрувати з дорогих салонів краси в дешевші, а також рідше стригтися і фарбуватися
Безгрошів
Безгрошів'я змусило українців економити на догляді за собою

Про це повідомила керуючий партнер компанії «Салонний маркетинг» Наталія Гончаренко під час XIII Міжнародної виставки парфумерії та косметики «Inter CHARM Україна-2014», пише ДеПо.

«Клієнти продовжують ходити в салони краси, але вони просто ходять рідше. Якщо вони фарбувалися раз на місяць, то зараз вони фарбуються раз на півтора-два місяці. Те ж саме стосується стрижки», - повідомляє вона.

За словами Наталії, зараз 70% салонів краси відкривають непрофесійні інвестори, які заводять цей бізнес для своїх дружин або просто «погратися». Такі салони не можуть надати клієнту якісну послугу за справедливу ціну. Це розчаровує відвідувачів і вони масово, хоч і з небажанням, йдуть обслуговуватися додому до знайомих майстрів, щоб не переплачувати за послуги перукарів.

«Їм не подобається обслуговуватися вдома. Нехай навіть у дуже хорошого майстра. Бо навіть дуже хороший майстер не може у себе вдома надати такий сервіс, який хоче клієнт», - констатує Гончаренко.

Вона впевнена, що ні економічна, ні політична ситуації в глобальному сенсі не диктують споживчу поведінку на ринку краси сьогодні. Це роблять виключно директори салонів краси.

«На сьогодні клієнти кажуть: салонів багато - піти немає куди. Майстри кажуть: салонів багато - піти працювати немає куди. Директори салонів кажуть: ні клієнтів немає, ні майстрів немає. Хто автор цього хаосу? Непрофесійні інвестори і директори, які керують цими салонами», - підкреслює Наталія Гончаренко.

Що стосується ціни послуг у салонах краси, то більшість з них підняли свої розцінки в середньому на 10-15%. Головна причина - жорстка прив'язка до долара, оскільки майстри працюють виключно з імпортними витратними матеріалами.

«Багато дистриб'юторів пішли назустріч салонам і протягом двох останніх місяців стримували ціни, продаючи українським майстрам свої товари за курсом 8-10 грн/дол., але вони не можуть це робити вічно. Тому дистриб'ютори починають піднімати ціни», - констатує Наталія Гончаренко.